anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

yoxo in magazinele fizice

am   intrebat  si  eu   daca  ma  poate  ajuta  cineva....   si  au  zis   sa  ma  descurc  eu....  deci  un mare  nu....

vi  se  pare  normal ??

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Yoxo se doreste a fi un abonament 100% digital. Asta din pacate inseamna si ca nu vei avea suport in magazinele fizice. Tot ce tine de suport e fie DIY (do it yourself, sau altfel spus, te descurci singur) fie cu ajutorul chat-ului din aplicatie. E si unul dintre motivele pentru care eu nu recomand si nu mi-as face (cel putin in versiunea actuala) Yoxo.

Client Orange

Nici mie nu-mi prea face cu ochiul Yoxo. E bine sa fie digital, dar parca nici sa nu ai un Store unde poti rezolva rapid orice, nu e bine. Daca am nevoie de schimbare de sim ce fac? Astept 2 zile curierul sa-mi aduca sim-ul? Nu mai bine ma duc in Store?

De-asta eu prefer Prepay-ul. 🙂 Exact pentru chestiile astea.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă este abonament digital, nu are cum să fie și în magazinele fizice, pentru că așa se numește și așa este conceput, adică  digital.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@marinmanagement: Pentru întrebări există Comunitatea Orange și chat-ul Yoxo. Gestionarea se face online. Pentru un abonament 100%, inclusiv configurarea acestuia, nu este nevoie de prezență și discuție față-n față cu cineva dintr-un shop. De aceea ai primit acel răspuns, care nu este un refuz ci o stare de fapt, adică așa funcționează Yoxo.

RafaHelper
#StarMember

Salut @marinmanagement

YOXO nu te pune pe drumuri, stai acasă sau rezolvi totul din mers. E normal sa poți face totul de oriunde, tocmai de aceea s-a inventat YOXO. Mai multe detalii despre cum sa iți faci un abonament găsești aici: https://www.yoxo.ro/cum-iti-faci-un-abonament/