la 26-10-2024 11:47 AM - editat ultima oară la 28-10-2024 08:44 AM de DanielaH
Buna ziua!i
Ieri, 25.10.2024 a fost ultima zi din perioada contractuala.
Astăzi, 26.10.2924, am incercat să mă portez la Yoxo și nu am reușit! Mesajul afișat este că sunt inca in perioada contractuala!
Care ar fi motivul? Sa fie oare faptul că în 25.10 am utilizat punctele Thank you printr-o comanda (in procesare)?
Sa incerc mâine sau după livrarea produselor din comandă?
Mulțumesc!
la 26-10-2024 11:58 AM
Salut,
Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.
Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.
la 26-10-2024 11:58 AM
Salut,
Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.
Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.
la 28-10-2024 11:43 AM
Da! Abonamentul este in curs de activare! Multumesc!
28-10-2024 11:46 AM - editat 28-10-2024 11:47 AM
Cu placere!
Te asteptam cu un feedback cu privire la noul abonament dupa o perioada de utilizare.
la 26-10-2024 07:44 PM
Salutare!
Care este data de facturare? S-ar putea sa fie o întârziere în trecerea pe Yoxo din această cauză (sa mai ai câteva zile pana la noua factură).
Totuși, ai opțiunea de programare a trecerii pe Yoxo?
la 22-11-2024 11:48 AM
Hei! Salut!
Mai am o situație: ultima factură Orange se emite pe 27.11, iar abonamentul YOXO se activează pe 26.11!
Vor fi probleme de activare pentru că nu este încă plătită factură Orange?
Mulțumesc!
la 22-11-2024 12:20 PM
Salutare!
Nu ar trebui. Stiu ca pentru trecerea de la abonament la Yoxo se poate trece abia dupa iesirea din perioada minima contractuala. Nu "merge" ca la portare sa treci oricand, unde noul operator nu are treaba cu perioada minima contractuala de la vechiul operator.
PS: daca factura se emite pe 27.11 nu prea vad cu ai putea face dovada platii intrucat... nu s-a emis. Doar sa te asiguri ca ultima factura (cea din 26.10) platita, desi cred ca ai fi avut numarul suspendat pana acum daca nu o faceai.
la 22-11-2024 06:07 PM
Am ieșit din acea 'perioada contractuală '
Știi ce am făcut? Am făcut o plata anticipată pentru factura care se va emite în 27.11, astfel încât să fie bani in contul Orange.
Mulțumesc pentru răspuns!
la 22-11-2024 08:32 PM
Nu ar fi fost probleme deoarece la momentul activării yoxo nu ar fi fost emisă factura (nu exista facturi neachitate).
Daca factura din 27.10 este achitata nu vor fi probleme.
la 28-10-2024 11:11 AM
Salutare!
Ceva noutati? Ai reusit ceva?
la 29-10-2024 08:20 AM
Hei! Încă aștept mesajul de confirmare!
Astăzi se livrează produsele comandate și achitate cu puncte Thank you.
Cred că asta a întârziat activarea!
Mulțumesc pentru suport!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor