anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trecere la Yoxo

GioJohn
Junior

Buna ziua!i

Ieri, 25.10.2024 a fost ultima zi din perioada contractuala.

Astăzi, 26.10.2924, am incercat să mă portez la Yoxo și nu am reușit! Mesajul afișat este că sunt inca in perioada contractuala!

Care ar fi motivul? Sa fie oare faptul că în 25.10 am utilizat punctele Thank you printr-o comanda (in procesare)?

Sa incerc mâine sau după livrarea produselor din comandă?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.

https://www.yoxo.ro 

Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact 

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.

https://www.yoxo.ro 

Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact 

Da! Abonamentul este in curs de activare! Multumesc!

MihaiC99
Junior entuziast

Cu placere!

Te asteptam cu un feedback cu privire la noul abonament dupa o perioada de utilizare.

 

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Care este data de facturare? S-ar putea sa fie o întârziere în trecerea pe Yoxo din această cauză (sa mai ai câteva zile pana la noua factură). 

Totuși, ai opțiunea de programare a trecerii pe Yoxo? 

Hei! Salut!

Mai am o situație: ultima factură Orange se emite pe 27.11, iar abonamentul YOXO se activează pe 26.11!

Vor fi probleme de activare pentru că nu este încă plătită factură Orange?

Mulțumesc!

Salutare!

Nu ar trebui. Stiu ca pentru trecerea de la abonament la Yoxo se poate trece abia dupa iesirea din perioada minima contractuala. Nu "merge" ca la portare sa treci oricand, unde noul operator nu are treaba cu perioada minima contractuala de la vechiul operator.

PS: daca factura se emite pe 27.11 nu prea vad cu ai putea face dovada platii intrucat... nu s-a emis. Doar sa te asiguri ca ultima factura (cea din 26.10) platita, desi cred ca ai fi avut numarul suspendat pana acum daca nu o faceai.

Am ieșit din acea 'perioada contractuală '

Știi ce am făcut? Am făcut o plata anticipată pentru factura care se va emite în 27.11, astfel încât să fie bani in contul Orange.

Mulțumesc pentru răspuns!

MihaiC99
Junior entuziast

Nu ar fi fost probleme deoarece la momentul activării yoxo nu ar fi fost emisă factura (nu exista facturi neachitate).

Daca factura din 27.10  este achitata nu vor fi probleme.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ceva noutati? Ai reusit ceva?

Hei! Încă aștept mesajul de confirmare!

Astăzi se livrează produsele comandate și achitate cu puncte Thank you.

Cred că asta a întârziat activarea!

Mulțumesc pentru suport!