anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trecere la Yoxo

GioJohn
Junior

Buna ziua!i

Ieri, 25.10.2024 a fost ultima zi din perioada contractuala.

Astăzi, 26.10.2924, am incercat să mă portez la Yoxo și nu am reușit! Mesajul afișat este că sunt inca in perioada contractuala!

Care ar fi motivul? Sa fie oare faptul că în 25.10 am utilizat punctele Thank you printr-o comanda (in procesare)?

Sa incerc mâine sau după livrarea produselor din comandă?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Junior

Salut,

Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.

https://www.yoxo.ro 

Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact 

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

MihaiC99
Junior

Salut,

Condițiile necesare pentru a putea sa realizezi portarea le găsești aici.

https://www.yoxo.ro 

Poți încerca și luni migrarea (fiind o zi lucrătoare) după finalizare comanda și dacă nu reușești contactează orange prin chat sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact 

Da! Abonamentul este in curs de activare! Multumesc!

Cu placere!

Te asteptam cu un feedback cu privire la noul abonament dupa o perioada de utilizare.

 

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Care este data de facturare? S-ar putea sa fie o întârziere în trecerea pe Yoxo din această cauză (sa mai ai câteva zile pana la noua factură). 

Totuși, ai opțiunea de programare a trecerii pe Yoxo? 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ceva noutati? Ai reusit ceva?

Hei! Încă aștept mesajul de confirmare!

Astăzi se livrează produsele comandate și achitate cu puncte Thank you.

Cred că asta a întârziat activarea!

Mulțumesc pentru suport!