la 16-08-2024 12:32 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 09:02 AM de DanielaH
Buna ziua nu mai pot intra in contul
meu ieri am sters aplicatia my orange si odata cu ea vad ca mi sa sters tot din yoxo am facut iar cu acelasi mail dar nici o sansa nu pot accesa nimic zice ca am deja nr portat si aveam 5 numere in cont , daca ma poate ajuta cineva , va multumesc
la 21-08-2024 04:49 PM
Vă confirmăm că ștergerea contului My Orange implică și ștergerea contului YOXO. Pentru a evita astfel de situații, în momentul solicitării ștergerii contului, primiți automat un mesaj de avertizare (screenshot mai jos).
Pentru a recupera contul YOXO, trebuie să solicitați trecerea numerelor afectate pe PrePay, după care acestea vor putea fi reactivate pe YOXO. Totuși, această acțiune va duce la pierderea beneficiilor existente.
Colegii lucrează la îmbunătățirea acestui proces.
la 20-08-2024 02:50 PM
Sa rezolvat, m ai trecut pe cartela si dupa am facut iar Yoxo dar de la zero, pe alti bani🙈🙈
la 20-08-2024 02:52 PM
Este bine că sa rezolvat.
Însă din păcate nu la oferta anterioară.
la 20-08-2024 02:59 PM
Astazi fac portare cu ambele numere la alta retea … sa fie sanatosi cu aplicatia lor de tot **beep** … repet : cand au fuzionat conturile Yoxo cu MYOrange ?
la 20-08-2024 03:02 PM
Cred că nici ei nu au realizat ce au făcut.
Sunt la fel de surprinși ca și tine.
la 16-08-2024 01:08 PM
Salutare!
Ai încercat:
la 16-08-2024 01:09 PM
la 16-08-2024 01:10 PM
Cind bag nr meu zice ce deja activ
la 16-08-2024 01:19 PM
Nu apare a doua opțiune (cu numere deja existente)? Aș încerca să șterg și la mine My Orange, dar nu am acces la numărul de prepaid (după câte se vede, nu sunt în țară și Yoxo îl am în probe). Am dezinstalat My Orange și Yoxo a ramas la fel.
la 16-08-2024 01:26 PM
Am inteles, la mine sa sters tot probabil cum mi a zis cineva era cu acelasi mail si aceeasi parola doar ca nu i vad sensul ce treaba avea yoxo cu aplicatia my orange.in rest nu imi apare optiunea cu nr existente, ti am aratat ce imi arata iar daca bag nr meu zice ca e activ deja, iti multumesc frumos pt tot ajutorul, o sa vad ce fac daca nu ma duc si ma trec pe cartela cu toate 5 nr ca alta solutie chiar nu vad , incredibil, o sa ma duc intr un magazin orange miine dar cei de acolo o sa zica ca nu treaba ei cu yoxo. Sa sun la 300 nu pot ca nu am credit si nu merge sa bag dupa cardul
meu sive ca a aparut o eroare, practic nu vad nimic nu stiu nimic si nu mai pot sa fac nimic. Multumesc mult inca odata, o zii buna
la 20-08-2024 02:20 PM
Care este modalitatea de rezolvare ? Si eu am aceeasi problema si mi-au propus sa imi inchid ambele conturi detinute la ei … cum este posibil asa ceva ?
la 20-08-2024 02:25 PM
Daca ai șters contul my Orange pe care îl foloseai și pentru logarea in yoxo este foarte posibil.
la 20-08-2024 02:27 PM
Pe bune ? Adica sa imi inchid 2 abonamente doar pentru faptul ca ei nu pot lega 2 numere la un cont ? Eu asa ceva nu am pomenit …. La orice retea poti lega numarul de telefon la un alt cont
la 20-08-2024 02:28 PM
In ce mod ești afectat daca le închizi și apoi le activezi din nou?
la 20-08-2024 02:31 PM
Ambele numere fac parte din campanii speciale Yoxo cum ar fi banii inapoi pentru internetul neconsumat care bineinteles la acest moment nu mai pot fi activate , prin urmare se pierd beneficiile avute doar pentru ca nu poate nimeni lega cele 2 numere la contul meu
la 20-08-2024 02:33 PM
Am înțeles.
In acest caz ar trebui sa vina cu o soluție mai bună.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor