la
07-11-2025
08:16 PM
- editat ultima oară la
10-11-2025
11:04 AM
de
AndreeaAC
Rușine. Am renunțat la abonament in 7 noiembrie, și imediat mi s-a tăiat accesul. Abonamentul era plătit până la 25 noiembrie.
Nu că aș fi avut nevoie, dar totuși, e **beep**.
07-11-2025 08:23 PM - editat 07-11-2025 08:25 PM
Salutare!
Informații cu privire la închiderea abonamentul Yoxo găsești in linkul de mai jos:
https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/
Din păcate, vei găsi specificat faptul că abonamentul se va închide în aceeași zi în care faci solicitarea de închidere a abonamentului.
"Închiderea abonamentului se va efectua în aceeași zi în care faci cererea, indiferent de data ta de facturare. Întrucât plata se efectuează în avans și nu se pot returna banii pentru resursele neconsumate*, îți recomandăm să faci acest lucru cu o zi înainte de următoarea dată la care ți s-ar retrage banii de pe card (găsești această informație în aplicație). De exemplu, dacă următoarea plată s-ar face pe 20 iunie, îți recomandăm să faci închiderea pe 19 iunie. Odată procesată modificarea, vei fi notificat în aplicație și vei primi o confirmare prin e-mail in ziua respectivă."
07-11-2025 08:23 PM - editat 07-11-2025 08:25 PM
Salutare!
Informații cu privire la închiderea abonamentul Yoxo găsești in linkul de mai jos:
https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/
Din păcate, vei găsi specificat faptul că abonamentul se va închide în aceeași zi în care faci solicitarea de închidere a abonamentului.
"Închiderea abonamentului se va efectua în aceeași zi în care faci cererea, indiferent de data ta de facturare. Întrucât plata se efectuează în avans și nu se pot returna banii pentru resursele neconsumate*, îți recomandăm să faci acest lucru cu o zi înainte de următoarea dată la care ți s-ar retrage banii de pe card (găsești această informație în aplicație). De exemplu, dacă următoarea plată s-ar face pe 20 iunie, îți recomandăm să faci închiderea pe 19 iunie. Odată procesată modificarea, vei fi notificat în aplicație și vei primi o confirmare prin e-mail in ziua respectivă."
la 07-11-2025 08:24 PM
Inainte sa inchizi abonamentul, trebuia sa te informezi.
"Închiderea abonamentului se va efectua în aceeași zi în care faci cererea, indiferent de data ta de facturare. Întrucât plata se efectuează în avans și nu se pot returna banii pentru resursele neconsumate*, îți recomandăm să faci acest lucru cu o zi înainte de următoarea dată la care ți s-ar retrage banii de pe card (găsești această informație în aplicație). De exemplu, dacă următoarea plată s-ar face pe 20 iunie, îți recomandăm să faci închiderea pe 19 iunie. Odată procesată modificarea, vei fi notificat în aplicație și vei primi o confirmare prin e-mail in ziua respectivă.
*Dacă ai un abonament activat înainte de 21 octombrie 2021 și ai oferta cu banii înapoi pt GB neconsumați, contravaloarea internetului neconsumat (vom lua în calcul doar GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe cardul pe cardul pe care l-ai folosit la plată. "
DETALII: https://www.yoxo.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum/
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor