anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] YOXO aplicatie nefunctionala

EM2023
Junior

Buna seara. Nu pot accesa aplicatia instalata pe telefon, dorind sa achit o extraoptiune internet. Aplicatia se deschide doar in interfata "vreau sa trec pe oferta yoxo" ca si cum as fi un client nou care doreste sa acceseze yoxo. Nu am acces nici macar la chat ca sa solicit sprijin pentru rezolvarea situatiei. La numarul 0374300300 evident ca nu am primit ajutor, fiindca asta e "noi nu cunoastem yoxo". Exista vreo solutie pentru a rezolva rapid aceasta situatie? Nu inteleg cum "100% online" poate sa te incurce cand iti este nevoia mai mare!

1 Soluţie acceptată‚

EM2023
Junior

Ce sa zic? Sa-i felicit pe reprezentantii Orange si Yoxo! Sunt ironica! Daca tot sunt 100% online si atat de buni in IT, ar fi bine sa faca un mesaj simplu care sa se afiseze atunci cand noi, utilizatorii, incercam sa folosim ceea ce platim. Mesajul poate suna asa"utilizatorule, schimba parola sau actualizeaza aplicatia sau ce **beep** mai modifica ei acolo". In cazul meu, a trebuit schimbata doar parola contului. Nu a fost nici asta o misiune usoara....

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

FLo1
#StarMember

@EM2023: Bun venit în Comunitate. Ai încercat să te reconectezi? Reușești sau primești vreo eroare la reconectare? Revino pe topic cu actualizarea situației privind reconectarea în aplicație. Numai bine.

m-am conectat, reconectat, actualizat...am facut totul, doar ca raspunsul este acelasi.

@EM2023: Aplicația este actualizată? Dacă DA, atunci poți încerca o reinstalare a aplicației, dar cu ștergerea urmelor (cache) aferente vechilor configurări/utilizări. 

Inteleg ca nu iti va fi de folos punctual, insa eu am patit ceva similar din cauza contului folosit. Am 3 conturi de YOXO si incercam sa ma conectez cu un cont pe care nu aveam asociat niciun abonament, crezand ca e contul corect. Am incercat si cu celelalte si am reusit. Am avut problema asta fiind un "dinozaur" (utilizator inca de la inceput, cand imi trebuia cate un cont nou pentru fiecare numar)

EM2023
Junior

Mda, din pacate rezultatul este fix acelasi. Si ca sa fie ciudat in totalitate, nici macar nu-mi permite sa ma loghez la orange folosind contul si parola pe care le-am utilizat de m-am conectat aici fiindca zice aplicatia ca sunt incorecte! Este uluitor! Bag de seama ca si altii au avut problema asta. Oare cum au rezolvat? Au ales cumva alt operator? Multumesc pentru intentiile bune; oricum erau solutii pe care deja le-am incercat. 

@EM2023: Cu datele contului YOXO te poți conecta la contul WEB de MyOrange dar strict pentru modificare date de conectare (email / password). În rest, datele contului pentru gestionarea aplicației Yoxo sunt specifice acesteia.

Momentan eu înțeleg că problema este imposibilitatea de a te conecta la contul (aplicația) YOXO. Corect? Poți atașa o captură de ecran (fără date personale) cu eroarea returnată? Ai un topic similar aici

Pentru schimbarea parolei contului YOXO click aici (Topic similar regăsești aici).

Screenshot_2023-04-18-12-53-22.png

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @EM2023 !

Ai reușit să te conectezi în aplicație? Totul este în regulă acum?

Buna. Atasez captura. Problema nu s-a rezolvat. Am fost si la un magazin Orange, in Sun Plaza, si evident ca nu au avut nici macar amabilitatea sa incerce sa ma ajute.

Screenshot_2023-04-18-12-53-22.png

@EM2023: Și ce se întâmplă după ce selectezi "Configurează"?

daca vrei un abonament nou, poti incerca😀

EM2023
Junior

Ce sa zic? Sa-i felicit pe reprezentantii Orange si Yoxo! Sunt ironica! Daca tot sunt 100% online si atat de buni in IT, ar fi bine sa faca un mesaj simplu care sa se afiseze atunci cand noi, utilizatorii, incercam sa folosim ceea ce platim. Mesajul poate suna asa"utilizatorule, schimba parola sau actualizeaza aplicatia sau ce **beep** mai modifica ei acolo". In cazul meu, a trebuit schimbata doar parola contului. Nu a fost nici asta o misiune usoara....

@EM2023: După cum ți-am recomandat, atât timp cât era o problemă de conectare, link-ul oferit pentru schimbarea datelor de autentificare ar fi rezolvat problema. 

Totu-i bine când se termină cu bine. 😉