la 17-04-2023 07:53 PM - editat ultima oară la 20-04-2023 09:55 AM de DanielaH
Buna seara. Nu pot accesa aplicatia instalata pe telefon, dorind sa achit o extraoptiune internet. Aplicatia se deschide doar in interfata "vreau sa trec pe oferta yoxo" ca si cum as fi un client nou care doreste sa acceseze yoxo. Nu am acces nici macar la chat ca sa solicit sprijin pentru rezolvarea situatiei. La numarul 0374300300 evident ca nu am primit ajutor, fiindca asta e "noi nu cunoastem yoxo". Exista vreo solutie pentru a rezolva rapid aceasta situatie? Nu inteleg cum "100% online" poate sa te incurce cand iti este nevoia mai mare!
la 18-04-2023 01:19 PM
Ce sa zic? Sa-i felicit pe reprezentantii Orange si Yoxo! Sunt ironica! Daca tot sunt 100% online si atat de buni in IT, ar fi bine sa faca un mesaj simplu care sa se afiseze atunci cand noi, utilizatorii, incercam sa folosim ceea ce platim. Mesajul poate suna asa"utilizatorule, schimba parola sau actualizeaza aplicatia sau ce **beep** mai modifica ei acolo". In cazul meu, a trebuit schimbata doar parola contului. Nu a fost nici asta o misiune usoara....
la 17-04-2023 08:03 PM
@EM2023: Bun venit în Comunitate. Ai încercat să te reconectezi? Reușești sau primești vreo eroare la reconectare? Revino pe topic cu actualizarea situației privind reconectarea în aplicație. Numai bine.
la 17-04-2023 08:05 PM
m-am conectat, reconectat, actualizat...am facut totul, doar ca raspunsul este acelasi.
la 17-04-2023 08:11 PM
@EM2023: Aplicația este actualizată? Dacă DA, atunci poți încerca o reinstalare a aplicației, dar cu ștergerea urmelor (cache) aferente vechilor configurări/utilizări.
la 18-04-2023 01:31 PM
Inteleg ca nu iti va fi de folos punctual, insa eu am patit ceva similar din cauza contului folosit. Am 3 conturi de YOXO si incercam sa ma conectez cu un cont pe care nu aveam asociat niciun abonament, crezand ca e contul corect. Am incercat si cu celelalte si am reusit. Am avut problema asta fiind un "dinozaur" (utilizator inca de la inceput, cand imi trebuia cate un cont nou pentru fiecare numar)
la 17-04-2023 08:25 PM
Mda, din pacate rezultatul este fix acelasi. Si ca sa fie ciudat in totalitate, nici macar nu-mi permite sa ma loghez la orange folosind contul si parola pe care le-am utilizat de m-am conectat aici fiindca zice aplicatia ca sunt incorecte! Este uluitor! Bag de seama ca si altii au avut problema asta. Oare cum au rezolvat? Au ales cumva alt operator? Multumesc pentru intentiile bune; oricum erau solutii pe care deja le-am incercat.
la 17-04-2023 09:07 PM
@EM2023: Cu datele contului YOXO te poți conecta la contul WEB de MyOrange dar strict pentru modificare date de conectare (email / password). În rest, datele contului pentru gestionarea aplicației Yoxo sunt specifice acesteia.
Momentan eu înțeleg că problema este imposibilitatea de a te conecta la contul (aplicația) YOXO. Corect? Poți atașa o captură de ecran (fără date personale) cu eroarea returnată? Ai un topic similar aici.
Pentru schimbarea parolei contului YOXO click aici (Topic similar regăsești aici).
la 18-04-2023 12:58 PM
la 18-04-2023 11:00 AM
Salutare, @EM2023 !
Ai reușit să te conectezi în aplicație? Totul este în regulă acum?
la 18-04-2023 12:59 PM
Buna. Atasez captura. Problema nu s-a rezolvat. Am fost si la un magazin Orange, in Sun Plaza, si evident ca nu au avut nici macar amabilitatea sa incerce sa ma ajute.
la 18-04-2023 12:59 PM
la 18-04-2023 01:18 PM
@EM2023: Și ce se întâmplă după ce selectezi "Configurează"?
la 18-04-2023 01:20 PM
daca vrei un abonament nou, poti incerca😀
la 18-04-2023 01:19 PM
Ce sa zic? Sa-i felicit pe reprezentantii Orange si Yoxo! Sunt ironica! Daca tot sunt 100% online si atat de buni in IT, ar fi bine sa faca un mesaj simplu care sa se afiseze atunci cand noi, utilizatorii, incercam sa folosim ceea ce platim. Mesajul poate suna asa"utilizatorule, schimba parola sau actualizeaza aplicatia sau ce **beep** mai modifica ei acolo". In cazul meu, a trebuit schimbata doar parola contului. Nu a fost nici asta o misiune usoara....
la 18-04-2023 03:15 PM
@EM2023: După cum ți-am recomandat, atât timp cât era o problemă de conectare, link-ul oferit pentru schimbarea datelor de autentificare ar fi rezolvat problema.
Totu-i bine când se termină cu bine. 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor