anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema aplicație YOXO

mihai7878
Începător
Buna Ziua am și eu o întrebare in legătura cu aplicația Orange YOXO de mai bine de 2 săptămâni nu mai pot face absolut nimic in aplicație sa schimb sau sa închid abonamentul am luat legătura cu ei și spun ca este o eroare tehnica a mai pățit cineva așa pana acum?
3 Răspunsuri 3

delfinas
Campion
Bun venit in Comunitate, Mihai!!! Ai cea mai recenta versiune a aplicatiei?

DanielaH
Moderator
@mihai7878, într-adevăr, pentru o parte din clienții Yoxo, există niște eroti tehnice în aplicație. Situația este în atenția colegilor noștri. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
@mihai7878, colegii ne-au confirmat că probleme au fost remediate. Este OK și la tine?