la 30-08-2025 01:59 PM - editat ultima oară la 02-09-2025 01:20 PM de DanielaH
Acum două zile am plătit factura Yoxo și azi mi-au deconectat contul. Nu reușesc să mai deschidă nimic , să văd un chat sau ceva , de la ei. A mai pățit cineva asta ?
la 02-09-2025 11:04 AM
Da , am reușit. Am închis și deschis telefonul , am resetat parola manual , pentru că tot apărea automat cea inițială și a mers.
la 30-08-2025 02:07 PM
Salut!
Încearcă să reinstalezi aplicația: dezinstaleaz-o, repornește dispozitivul, apoi instaleaz-o din nou.
la 30-08-2025 02:36 PM
Salut! Acu vreo 2 luni am accesat aplicat și eram delogat automat. M-am logat in contul yoxo și dispăruse contul cu număr cu tot. Am dezinstalat aplicația și reinstalat, m-am logat și au apărut datele în cont.
la 01-09-2025 11:19 AM
@constantinescul, s-a rezolvat situația? Ai reușit să accesezi contul?
la 02-09-2025 11:04 AM
Da , am reușit. Am închis și deschis telefonul , am resetat parola manual , pentru că tot apărea automat cea inițială și a mers.
la 02-09-2025 01:20 PM
Mă bucur că ai rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor