la 19-03-2024 07:20 PM - editat ultima oară la 25-03-2024 08:56 AM de DanielaH
Salutare.
Am următoarea problemă. S-a deschis un cont nou YoXo folosindu-se sharecodul meu. Persoana pentru care a fost creat contul a primit bonusul (o lună de abonament gratuit), eu nu. Am scris pe chatul YoXo că nu am primit bonusul potrivit ofertei (așa cum se vede clar în poza atașată). Am pierdut peste 2 ore pe chat și, după ce m-au plimbat prin nu știu câte meniuri, m-au mințit că acel cont nou deschis ar fi pe același CNP ca al meu, apoi au recunoscut că au greșit, m-au pus să reinstalez aplicația, nu am rezolvat nimic în final.
Mi s-a propus să mi se dea un bonus de 50GB, cu care nu sunt de acord, că nu am ce face cu ei.
Aici nu e vorba că mă cramponez de 9 lei (cât e abonamentul pe o lună), e vorba de un principiu: când promiți un lucru respectă-ți promisiunea!
Deci, Orange/YoXo, respectați-vă promisiunea și acordați acel bonus precum ați scris în ofertă!
23-03-2024 06:28 PM - editat 24-03-2024 09:54 AM
Din fericire, am primit, în sfârșit, bonusul astăzi (și un extra de 100GB valabil 30 de zile). Am întrebat pe chat dacă așa se întâmplă în mod normal (să dureze câteva zile) și mi s-a spus că la mine a fost o situație speciă (în mod normal bonusul primindu-se automat).
Mulțumesc GeorgianaD pentru inplicare!
la 19-03-2024 07:29 PM
Salutare!
Ar trebui să le faci o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
19-03-2024 07:37 PM - editat 19-03-2024 07:37 PM
Mulțumesc Vio73 pentru sfat. Până la urmă o să fac și așa ceva dacă nu se rezolvă. Dar e foarte deranjant că pentru un lucru așa de banal, care ar fi trebuit să funcționeze automat, trebuie să mă umplu de nervi și să pierd așa mult timp.
la 19-03-2024 07:38 PM
Salut! Persoanei căreia i-ai dat codul i s-a activat abonamentul? De obicei,dacă il faaci seara, abonamentul se activează abia dimineața la 8 și atunci primești si reducerea. In aceeasi situatie am fost si eu și doar am așteptat pentru că știam cum se intampla.
la 19-03-2024 07:40 PM
Da, s-a activat și îi apare și bonusul - prima lună gratuită.
la 19-03-2024 07:45 PM
Din păcate astfel de incidente nu mai mira pe nimeni.
Atunci când îți recunoști gresala trebuie sa iei și măsurile necesare pentru remedierea acesteia.
Yoxo ar fi trebuit să îți ofere atat luna gratuita cât și cei 50Gb ca recompensa pentru situația creată.
Daca consideri că este necesar poți face și o sesizare catre ANPC însă mai încearcă să comunici pe chat yoxo cu ei.
Eu sunt într-o situație similară cu Orange însă sunt in stadiul de comunicare in caz că sesizarea mea nu va fi rezolvată în 2 săptămâni mă voi adresa de asemenea ANPC.
Un angajament trebuie respectat.
19-03-2024 07:50 PM - editat 20-03-2024 01:50 PM
Ai perfectă dreptate, ar fi trebuit să-mi dea și cei 50GB pe lângă bonusul promis în ofertă, doar pentru timpul care l-am pierdut de geaba. Eu sper să nu ajung la ANPC, dar dacă nu rezolvă o problemă așa minoră, o voi face.
19-03-2024 07:57 PM - editat 19-03-2024 07:57 PM
Daca insiști sigur vor rezolva problema.
Asta e politica lor internă să tragă de timp poate clientul renunța (lipsa timpului,stresul, răbdare etc)
la 20-03-2024 09:48 AM
Salut, @T0ny ,
Vrem să verificăm și noi situația descrisă. Pentru asta, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat adresa de e-mail pe care o folosești pentru contul YOXO.
23-03-2024 06:28 PM - editat 24-03-2024 09:54 AM
Din fericire, am primit, în sfârșit, bonusul astăzi (și un extra de 100GB valabil 30 de zile). Am întrebat pe chat dacă așa se întâmplă în mod normal (să dureze câteva zile) și mi s-a spus că la mine a fost o situație speciă (în mod normal bonusul primindu-se automat).
Mulțumesc GeorgianaD pentru inplicare!
la 24-03-2024 08:01 AM
Salutare!
Mă bucur că am reușit să te ajutăm și ca totul este în regulă acum. 😊
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor