anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Bonus YoXo acordat pe jumătate

T0ny
Junior

Salutare.

Am următoarea problemă. S-a deschis un cont nou YoXo folosindu-se sharecodul meu. Persoana pentru care a fost creat contul a primit bonusul (o lună de abonament gratuit), eu nu. Am scris pe chatul YoXo că nu am primit bonusul potrivit ofertei (așa cum se vede clar în poza atașată). Am pierdut peste 2 ore pe chat și, după ce m-au plimbat prin nu știu câte meniuri, m-au mințit că acel cont nou deschis ar fi pe același CNP ca al meu, apoi au recunoscut că au greșit, m-au pus să reinstalez aplicația, nu am rezolvat nimic în final.
Mi s-a propus să mi se dea un bonus de 50GB, cu care nu sunt de acord, că nu am ce face cu ei.

Aici nu e vorba că mă cramponez de 9 lei (cât e abonamentul pe o lună), e vorba de un principiu: când promiți un lucru respectă-ți promisiunea!

Deci, Orange/YoXo, respectați-vă promisiunea și acordați acel bonus precum ați scris în ofertă!

1 Soluţie acceptată‚

T0ny
Junior

Din fericire, am primit, în sfârșit, bonusul astăzi (și un extra de 100GB valabil 30 de zile). Am întrebat pe chat dacă așa se întâmplă în mod normal (să dureze câteva zile) și mi s-a spus că la mine a fost o situație speciă (în mod normal bonusul primindu-se automat).

Mulțumesc GeorgianaD pentru inplicare!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ar trebui să le faci o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

Mulțumesc Vio73 pentru sfat. Până la urmă o să fac și așa ceva dacă nu se rezolvă. Dar e foarte deranjant că pentru un lucru așa de banal, care ar fi trebuit să funcționeze automat, trebuie să mă umplu de nervi și să pierd așa mult timp.

dragosbrm
Cunoscător

Salut! Persoanei căreia i-ai dat codul i s-a activat abonamentul? De obicei,dacă il faaci seara, abonamentul se activează abia dimineața la 8 și atunci primești si reducerea. In aceeasi situatie am fost si eu și doar am așteptat pentru că știam cum se intampla.

Da, s-a activat și îi apare și bonusul - prima lună gratuită.

Anonim
Neaplicabil

Din păcate astfel de incidente nu mai mira pe nimeni.

Atunci când îți recunoști gresala trebuie sa iei și măsurile necesare pentru remedierea acesteia.

Yoxo ar fi trebuit să îți ofere atat luna gratuita cât și cei 50Gb ca recompensa pentru situația creată.

Daca consideri că este necesar poți face și o sesizare catre ANPC însă mai încearcă să comunici pe chat yoxo cu ei.

Eu sunt într-o situație similară cu Orange însă sunt in stadiul de comunicare in caz că sesizarea mea nu va fi rezolvată în 2 săptămâni mă voi adresa de asemenea ANPC.

Un angajament trebuie respectat.

 

Ai perfectă dreptate, ar fi trebuit să-mi dea și cei 50GB pe lângă bonusul promis în ofertă, doar pentru timpul care l-am pierdut de geaba. Eu sper să nu ajung la ANPC, dar dacă nu rezolvă o problemă așa minoră, o voi face.

Anonim
Neaplicabil

Daca insiști sigur vor rezolva problema.

Asta e politica lor internă să tragă de timp poate clientul renunța (lipsa timpului,stresul, răbdare etc)

Salut, @T0ny ,

 

Vrem să verificăm și noi situația descrisă. Pentru asta, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat adresa de e-mail pe care o folosești pentru contul YOXO.

T0ny
Junior

Din fericire, am primit, în sfârșit, bonusul astăzi (și un extra de 100GB valabil 30 de zile). Am întrebat pe chat dacă așa se întâmplă în mod normal (să dureze câteva zile) și mi s-a spus că la mine a fost o situație speciă (în mod normal bonusul primindu-se automat).

Mulțumesc GeorgianaD pentru inplicare!

Salutare!

Mă bucur că am reușit să te ajutăm și ca totul este în regulă acum. 😊