anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

"Eroare de sistem" la plata abonamentului YOXO

Lupul_de_fier
Junior
Sotia mea are abonament Yoxo, (recomandat de mine) din luna August. In primele 2 luni a functionat plata automata a abonamentului de pe card. Ieri nu a functionat plata automata a abonamentului. Am incercat sa platesc din aplicatia Yoxo spune "Eroare de sistem. Transactia a esuat. Te rugam sa incerci din nou". Am schimbat cardul, am "platit" 1 RON tranzactie temporara, aceeasi eroare la plata abonamentului. Am sters cache si datele aplicatiei Yoxo, dezinstalare/reinstalare aplicatie, aceeasi eroare la plata abonamentului dupa reinstalarea aplicatiei. Am pus din nou cardul initial, am "platit" 1 RON tranzactie temporara (deci cardul functioneaza), aceeasi eroare la plata abonamentului. Am scris mesaj in aplicatia Yoxo catre "relatii cu clientii", scrie "sunt foarte multe mesaje si termenul de raspuns este 72 de ore". Maine singurul abonament al sotiei va fi suspendat. Suntem foarte suparati, Orange/Yoxo nu-si respecta propriul contract de 6 pagini, ne gandim sa ne adresam catre ANPC.
18 Răspunsuri 18

Vilache
Junior

Salut,

Iata ca la un an distanta, problemele sunt aceleasi: azi Orange mi-a suspendat numarul de telefon pe motiv de neplata cu toate ca ultima factura e platita pe 01-Octombrie-2022 prin ING, tranzactia apare in extras. Azi m-au notificat ca nu e platita si am mai platit inca o data, iar mi-au tras 15 RON (YOXO de 20GB) si mi-au suspoendat si telefonul 😞

Problema e ca mi s-a intamplat si luna trecuta la fel, mi s-au luat de 2 ori banii pe aceeasi factura, ulterior mi-au restituit ce a fost in plus. Sunt convins ca e o problema din aplicatia YOXO, dar chiar asa sa nu o rezolve intr-un an, intr-o luna...si sa ajung cu numarul suspendat e jenant si stresant pentru mine.

Daca azi nu imi activeaza numarul fac si eu plangere la ANPC si ma mut pe Vodafone Flex.

Salut @Vilache

Bine ai venit in Comunitate! Ai luat legatura cu colegii nostri prin messengerul din aplicatia YOXO?

Buna @GeorgianaD ,

Da, a fost primul lucru pe care l-am facut, am drtaliat problema, am atasat extrasele de cont ing si am asteptat 2-3 ore, dar nimic. Abia acum 1 ora mi s-a activat numarul, cineva a facut plata manual dupa cum mi s-a explicat.

Problema rezolvata! Multumesc.

@Vilache nu ai pentru ce. Ne bucuram ca situatia a fost remediata. 🙂

Te mai asteptam in Comunitatea Orange!