la 12-10-2024 10:40 AM - editat ultima oară la 14-10-2024 09:13 AM de GeorgianaD
Buna !
Voi ati avut probleme cu confirmarea numarului ? Google nu il recunoaste si nici nu pot primi sms-uri de confirmare.
12-10-2024 11:18 PM - editat 13-10-2024 12:14 AM
Intra in contul Google separat (cont folosit pentru meet) și verifica ce număr ai alocat pentru el și introdul pe acesta in caz că nu apare.
Atenție numărul trebuie sa fie confirmat in contul Google.
Am testat și am reușit să atașez 2 numere diferite pe 2 conturi diferite în Google meet
Înainte confirmare numere in cont google
După confirmare numere in cont Google
Problema nu e de la furnizor.
In concluzie nu e vina operatorului Yoxo
la 15-10-2024 09:32 AM
Salutare!
Yoxo permite cost suplimentar, dar trebuie alimentat suplimentar (similar unei cartele). Nu poate crea costuri "in avans" cu plata la urmatoarea factura din cauza (sau datorita) faptului ca poate fi inchis fara facturi ulterioare platii facturii curente.
la 15-10-2024 09:37 AM
Salut, @ElenaP! Au mai fost astfel de cazuri în Comunitate și țin de Google, îți recomandăm să îi contactezi și să le explici despre ce este vorba.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor