la 10-09-2024 02:25 PM
"We don’t support delivering messages to your provider at this time. Try a number from a different provider." Mesaj de la google cand doresc verificarea numarului de telefon. Abonamentul este Yoxo 60 GB 4G+. Imi trebuie o extra-optiune sau este doar o problema temporara ?
la 10-09-2024 02:29 PM
Salutare!
Ai incercat sa vorbesti pe chat? Pana acum nu am vazut sa fie "plangeri" pe partea asta (sa fie respins ca fiind "nesuportat").
la 10-09-2024 06:07 PM
Salut @proiectantul,
Ne dai si mai multe detalii? Unde iți apare mesajul? Unde vrei sa verifici numărul de telefon sau pentru ce?
la 10-09-2024 06:11 PM
Astept raspuns in chat yoxo. Intre timp sa ofer mai multe detalii: am creat un cont gmail nou pentru care am setat numarul meu de telefon. Am incercat sa il verific si primesc mesajul din postare. Asta ar fi al treilea cont gmail pe acest numar de telefon, ma gandesc ca nu am atins limita ca mi-ar fi spus. Din mesaj se intelege o incompatibilitatea cu reteaua.
la 10-09-2024 06:18 PM
@proiectantul, conform Google poți seta pana la 4 conturi cu același număr de telefon. Pot exista situați cand aceasta limita poate fi mai mica daca se observa un abuz al serviciului. Daca cu primele 2 conturi a funcționat atunci poate fi cazul de o limitare.
10-09-2024 06:25 PM - editat 10-09-2024 06:32 PM
Da, daca este de la google nu mai pot face nimic decat sa elimin telefonul din alt cont. Voi astepta si o discutie pe chat Yoxo, dar cred ca am inteles situatia. Sunt indus in eroare si de mesajul google cu referire la retea, dar nu cred ca mai tine de Yoxo sau Orange. Multumesc !
la 10-09-2024 06:26 PM
Cu drag! Sa ne spui ce răspuns ai primit de la YOXO.
la 11-09-2024 08:17 AM
@proiectantul, bun venit în Comunitate!
Am expus și noi situația semnalată de tine colegilor noștri de la Yoxo.
la 11-09-2024 10:46 AM
In momentul de fata am discutat si pe chat Yoxo, se pare ca nu este nici o problema cu numarul de telefon sau cu reteaua, mai degraba o problema la Google. Am incercat si alte 2 numere de telefon, abonament Orange si prepay Orange, primesc "Something went wrong. Try again later or use a different number." Am incercat sa folosesc Google Messages ca aplicatie default de SMS (foloseam aplicatia SMS a Samsung), dar nu a facut altceva decat sa primesc si eu mesajul de mai sus pe numarul meu Yoxo (s-a schimbat textul de eroare initial). Drept urmare voi deschide tichet Google, respectiv voi verifica setarile SMS (par in regula la prima vedere).
la 11-09-2024 11:06 AM
Mulțumim pentru confirmare. Gând la gând 😊. Exact acum urma să scriu și eu același lucru în urma discuției cu colegii mei. Recomandarea lor este să iei legătura cu cei de la Google. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 21-10-2024 11:12 AM
Fix aceeași problemă o întâmpin și eu acum. Ai deschis ticket Google?
la 11-09-2024 11:04 AM
Ma gândesc ca înainte de a posta aici ai căutat pe Google o soluție la problema ta, nu?
la 11-09-2024 09:03 PM
Buna @proiectantul
Actiunea pe care incerci sa o faci, e din browser sau aplicatie?
Daca e din browser, iti recomand sa dai clear cache si cookies si/sau sa folosesti un alt browser, si de asemeni, poti incerca si in modul incognito sa faci aceasta setare.
Posibil sa ai o restrictie pentru ca ai incercat de mai multe ori.
Te asteptam sa revii in comunitate sa ne spui daca si cum s-a rezolvat.
Seara faina!🌙
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor