anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am semnal după portarea pe YOXO

cTm
Începător
Nu mai am semnal pe cartela SIM dupa activarea abonamentului YOXO pe eSIM pe același număr, am încercat pe mai multe telefoane, pot sa selectez manual un operator dar nu se întâmpla nimic nu primește semnal, ce as putea sa fac, sa dezactivez abonamentul și poate își revine semnalul pe SIM?
3 Răspunsuri 3

Viocat
Senior certificat
Pe Orange asa era sfatul in help, dar nu stiu daca se aplica si in yoxo

DanielaH
Moderator
@cTm, ai încercat să iei legătura cu colegii noștri folosind messengerul din aplicația Yoxo?

cTm
Începător
Da am luat legătura și după anularea abonamentul tot nu am semnal, va trebui sa schimb cartela și nefiind in țara in următoarele 5 luni RIP număr, nici măcar sa reactivez abonamentul yoxo cu eSIM nu mai pot ca nu am acces la sms, deci o soluție online de la Orange cum as putea sa am acces la număr fiindcă nu pot sa stau 5 luni fără sa nu am acces la acest număr, am prea multe conturi/mail uri etc legate de nr.