Mi s-a stricat cartela sim pe care am abonamentul yoxo si am intrebat in aplicatie ce sa fac. Mi s-a spus sa merg la Orange Shop. Cei de la Orange Shop mi-au dat o cartela fara numar alocat si au zis ca atat pot face ei pentru a ma ajuta si sa sun la nr. 300 la orange pentru activarea cartelei. Am sunat si mi-au zis ca nu se poate la telefon si ca cei de la Orange Shop trebuie sa faca asta. Cum se poate rezolva problema aceasta?
@Athanasia, bun venit în Comunitate!
Așa cum ți s-a răspuns în aplicație, momentan înlocuirea cartelei SIM YOXO se poate face doar în magazin.
Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/
@Athanasia, bun venit în Comunitate!
Așa cum ți s-a răspuns în aplicație, momentan înlocuirea cartelei SIM YOXO se poate face doar în magazin.
Uite aici toate detaliile - https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/
Da, am înțeles și îmi pare rău pentru confuzia creată.
Din păcate, va trebui să mergi din nou în Orange Shop pentru că doar acolo se poate face în acest moment schimbarea.
Buna ziua,
Tocmai am fost si eu in Orange Store Alba Iulia si mi s-a inmanat o cartela SIM blank pentru a o comunica pe chat in vederea inlocuirii.
Functioneaza si aceasta metoda ?
Salut,
Schimbarea unei cartele SIM defecte sau deteriorate se face exclusiv in magazinul Orange.
Aici https://www.orange.ro/shops/ poti sa gasesti cel mai apropiat magazin unde poti merge pentru inlocuirea cartelei SIM.