anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce pentru inlocuirea unui sim defect (cu ab Yoxo) este necesara deplasarea in magazin Orange?

Escu
Junior
Am fost si la un dealer si mi-a zis ca Yoxo ei nu proceseaza, mi-a dat un sim blank si "mi-a urat succes" poate reusesc telefonic la 300. Dupa discutia pe chat suport Yoxo, trebuie sa bat iar 25 de km la dealer, ca anunta ei procedura. DAR intrebarea ramane, de ce nu exista posibilitatea de transmitere sim pe curier (ca si in cazul activarii initiale la portare), cu activare sim prin identificare directa cu clientul si chiar cu plata transport de catre client. Eu unul prefer sa dau acei bani, numai sa nu trebuiasca sa bat drumul din nou si cine stie, ajung pe acolo si imi mai zice si ca nu mai are sim-uri (orice e posibil la dealer).
20 Răspunsuri 20

Miha_Z
#StarMember
Asta este politica firmei. Ai mai multe detalii in urmatorul link. https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/ Avand in vedere ca este o aplicatie online, ar fi trebuit sa ofere clientilor si posibilitatea schimbarii sim-ului prin curier.

Escu
Junior
Multumesc frumos, aflasem si eu politica firmei in discutia pe chat support yoxo, ramane totusi intrebarea si poate o trateaza Orange ca o sugestie... Cu primul drum in civilizatie o sa merg la acelasi dealer, poate intre timp isi face timp si compania sa informeze toti partenerii de procedurile interne, sau se asigura ca au fost intelese de toti... Oare daca nu era Yoxo, mergea inlocuirea prin telefon, avand deja oferit un blank din magazin?

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Mi se pare total deplasat să nu se poată trimite prin curier, dar, din păcate, sunt multe lucruri ce ar mai trebui puse la punct, chiar și la acest abonament yoxo! Este foarte bine că sunt semnalate aceste probleme aici, că poate se trag concluziile necesare și să sperăm că pe viitor se vor mai remedia din probleme!

delfinas
#StarMember
Pai nu se poate altfel, trebuie să-l preia clientul pe al cărui nume e contractul și să se legitimeze. Daca ar comanda altcineva pe numele tau și îți preia abonamentul și tu rămâi fara semnal? Chiar e așa departe un partener Orange fata de tine?

Razvan
#StarMember
Poate în urma feed-back-ul oferit de clienți, aici în comunitate, vor schimba regulile și se va putea înlocui un sim online ca și în cazul abonamentului, pe baza de CI.

Escu
Junior
Si la portare cum iti trimite simul prin curier? Nu este acelasi lucru?... Da chiar trebuie sa merg 25 km dus intors.. Si tehnic, chiar se poate face o identificare telefonica pentru activare 😉

Miha_Z
#StarMember
@Escu, daca primisei un blank la prelungirea numarului, cred ca mergea schimbat Sim-ul din contul My Orange.

Miha_Z
#StarMember
In cazul portarii merge fiindca dureaza 3 zile lucratoare pana se realizeaza trecerea numarului pe noua cartela. Orange iti ofera un Sim cu numar provizoriu si pana ajunge curierul la tine poti folosi numarul de la firma de la care vrei sa te portezi. Ca sa-ti schimbe sim-ul si sa-l trimita prin curier ar trebui sa te lase fara semnal pana vei intra in posesia noii cartele. Asa daca faci schimbarea in magazin, vechiul sim ti se anuleaza, pierzi semnalul de pe el, dar poti folosi imediat noul sim. Asta cred ca e logica lor.

Escu
Junior
MIha Z, eu tot vorbesc de un ab Yoxo, ce sa fac in My Orange, sunt dezactivate "botoanele" acolo... Imi trebuie ceva in aplicatia Yoxo. Deci daca se putea la "Orange normal", la Yoxo de ce nu merge? Blankul mi l-a dat dealer-ul ieri in magazin cand i-am zis ca am probleme cu simul.

Miha_Z
#StarMember
Probabil in Yoxo nu au pus si aceasta facilitate. Poate vor lua in calcul sugestia ta. Acel blank era trimis la prelungire si putea fi schimbat din aplicatia My Orange. Yoxo fiind fara perioada contractuala or fi considerat ca nu e cazul sa ofere posibilitatea schimbarii sim-ului din aplicatie.

Escu
Junior
Cel mai probabil voi merge iar la dealer dar as dori sa ramana totusi ca sugestie, atata timp cat tehnologic si legal se poate face acest lucru. Restul discutiilor in acest moment chiar nu isi mai au rostul. Nu e o situatie de viata si de moarte, e vorba de capacitati, confort si calitatea serviciilor. De obicei stiu ca sunt luate in cosiderare si de fiecare data chiar si mai "alambicat" tot mi-am rezolvat situatiile cu Orange. Daca acum nu s-a putut fara deplasare asta e.

Miha_Z
#StarMember
Cu toate ca in My Orange este si posibilitatea de a comanda un sim si ulterior de al activa. Deci ar putea face si in aplicatia Yoxo ceva similar, venind in ajutorul clientilor.

FLo1
#StarMember
@celor care se afla in treaba cu scrisul: "My Orange" si "Yoxo" nu au in comun nici macar numele, nici suportul clienti si nici mecanismul de gestionare SIM/NUMAR. Dar unii nu "poate" înțelege. @Escu: Cu părere de rău, Yoxo e în cădere liberă, această abordare și suport acordat clientului fiind unul dintre motivele renunțării multora dintre cei care au "experimentat" beneficiile oferite de Yoxo "powered by Orange". Calea cea mai ok prin care se schimbă SIM-UL de Yoxo este asemenea portării, dar știu, este un proces care nu se întâmplă "țac-pac". Deci SIM blank, contactat Yoxo și reluarea procesului de înregistrare SIM. Cu răbdare și insistențe, ziua nu seara/noaptea.

Miha_Z
#StarMember
@FLo_1 chiar mi-era dor de vorbele tale acide. Eu nu am Yoxo si automat nu-i cunosc meniul aplicatiei, de aceea am facut o paralela intre cele doua aplicatii.