la 19-02-2024 10:54 PM - editat ultima oară la 20-02-2024 08:53 AM de DanielaH
Salut, am o problemă cu abonamentul yoxo, l-am făcut doar cu numărul de telefon și acum nu mă mai lasă să mă conectez, nu am folosit o adresă de mail.
Cum pot să resetez parola doar cu numărul de telefon?
Sau cum pot să recuperez datele sau să anulez abonamentul fără să fiu conectat în aplicație ?
la 19-02-2024 11:19 PM
Ai încercat să faci un cont nou? Și după aia introdu o altă adresă e-mail (deținută de tine) după creearea contului nou. Acum îți poți face abonamentul YOXO cu contul dvs. nou.
la 19-02-2024 11:23 PM
@Cîrstea: Încearcă să te autentifici cu numărul de telefon și parolă în aplicația MyOrange și să configurezi adresa de email lipsă. Detalii aici: https://www.yoxo.ro/help/pot-schimba-adresa-email-asociata-contului-yoxo/
20-02-2024 09:12 AM - editat 20-02-2024 09:12 AM
Salut,
Ai folosit numarul de telefon pe post de username? Cand ii dai resetare, iti cere obligatoriu adresa de email? Daca introduci numarul de telefon nu merge?
Nu am Yoxo. Dar incerc sa te ajut cu o idee macar.
la 20-02-2024 10:14 AM
Buna,
Aici poti afla datele de conectare, daca introduci numarul de telefon: https://www.orange.ro/accounts/start-reset-password
Sper sa te ajute!
Zi cu soare🌞
P.S.: te asteptam sa ne spui daca ai reusit
la 21-02-2024 10:56 AM
@Cîrstea, ai reușit să resetezi parola?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor