la 25-10-2024 05:01 PM
Bună ziua, m am portat de pe Telekom la Yoxo și totul a decurs perfect, doar ca acum întâmpin o problema și anume când scanez codul de pe cartela primesc mereu COD INTRODUS INCORECT.
țin sa precizez ca am încercat sa l introduc și manual și același lucru.. Atașez o poza. Ma puteți ajuta? Adresa de mail e aceeași ca de comunitate
la 25-10-2024 05:06 PM
Salut @Yahim,
Cand ai primit noul SIM YOXO?
la 25-10-2024 05:07 PM
Ieri, pe 24 octombrie, am încercat și ieri, dar aceeași problema
la 25-10-2024 05:10 PM
Cel mai probabil este o eroare pe contul tau ce trebuie rezolvata de către YOXO,
Trimite un mesaj in Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO si o sa primești un răspuns acolo cand se va rezolva problema pentru a incerca din nou.
Ai aici pașii ca sa vezi cum poți trimite un mesaj: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
la 25-10-2024 05:13 PM
Am trimis deja mesaj de pe la 12,astept răspuns de la ei atunci
la 25-10-2024 05:14 PM
Sa ne spui si noua cand vei primi un răspuns si daca s-a rezolvat problema.
la 25-10-2024 05:09 PM
Daca ai acces la chat yoxo poți solicita ajutorul lor.
Poți și telefonic la 300 însă apelul este taxabil.
la 25-10-2024 05:10 PM
Am încercat, dar nu răspunde nimeni
la 25-10-2024 05:11 PM
Prin chat durează puțin până primești un răspuns.
la 25-10-2024 05:13 PM
@Yahim Din păcate acest tip de problema durează mai mult pentru a fi rezolvata, dar vei primi un răspuns pe chat cand problema este rezolvata.
la 25-10-2024 05:14 PM
Va mulțumesc pentru ajutor și răspunsuri
la 25-10-2024 05:16 PM
Cu drag! Te mai așteptam in comunitate!
la 28-10-2024 08:51 AM
Salut, @Yahim ,
Bine ai venit în Comunitatea Orange! Ai reușit să scanezi codul tău YOXO?
la 28-10-2024 09:59 AM
Nu am rezolvat absolut nimic, am asteptat sa fiu preluat pe Yoxo Messenger si dupa discutia cu operatorii de acolo mi s-a oferit ca unica solutie sa anulez cererea de portare si sa reiau pasii de la capat sa primesc alta cartela...
Deja am anulat cererea de portare si am facut o noua cerere, acum astept sa mi se livreze o cartela corecta si sa nu m ai intampin alte probleme.
la 29-10-2024 09:58 AM
Salutare,
Colegii ne-au confirmat faptul că a fost eroare ce se putea soluționa prin reluarea procesului de portare. După ce intri în posesia noului SIM, acesta se activează după scanarea în aplicație, iar ulterior o să primești o notificare în app în care ți se recomandă să alegi data portării (trebuie să selectezi o perioadă de minimum 3 zile și maximum 25 zile lucrătoare).
Îți dorim spor și te așteptăm cu feedback.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor