anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cod introdus incorect

Yahim
Junior

Bună ziua, m am portat de pe Telekom la Yoxo și totul a decurs perfect, doar ca acum întâmpin o problema și anume când scanez codul de pe cartela primesc mereu COD INTRODUS INCORECT. 

țin sa precizez ca am încercat sa l introduc și manual și același lucru.. Atașez o poza. Ma puteți ajuta? Adresa de mail e aceeași ca de comunitate

Screenshot_20241025_131136_ro.orange.yoxo.jpg

14 Răspunsuri 14

RafaHelper
#StarMember

Salut @Yahim

Cand ai primit noul SIM YOXO?

Ieri, pe 24 octombrie, am încercat și ieri, dar aceeași problema 

Cel mai probabil este o eroare pe contul tau ce trebuie rezolvata de către YOXO, 

Trimite un mesaj in Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO si o sa primești un răspuns acolo cand se va rezolva problema pentru a incerca din nou. 
Ai aici pașii ca sa vezi cum poți trimite un mesaj: https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/

Am trimis deja mesaj de pe la 12,astept răspuns de la ei atunci 

Sa ne spui si noua cand vei primi un răspuns si daca s-a rezolvat problema.

MihaiC99
Explorator

Daca ai acces la chat yoxo poți solicita ajutorul lor.

Poți și telefonic la 300 însă apelul este taxabil.

https://www.yoxo.ro/contact 

Am încercat, dar nu răspunde nimeni

Prin chat durează puțin până primești un răspuns.

@Yahim Din păcate acest tip de problema durează mai mult pentru a fi rezolvata, dar vei primi un răspuns pe chat cand problema este rezolvata.

Va mulțumesc pentru ajutor și răspunsuri 

Cu drag! Te mai așteptam in comunitate!

GeorgianaD
Moderator

Salut, @Yahim ,

Bine ai venit în Comunitatea Orange! Ai reușit să scanezi codul tău YOXO?

Nu am rezolvat absolut nimic, am asteptat sa fiu preluat pe Yoxo Messenger si dupa discutia cu operatorii de acolo mi s-a oferit ca unica solutie sa anulez cererea de portare si sa reiau pasii de la capat sa primesc alta cartela...
Deja am anulat cererea de portare si am facut o noua cerere, acum astept sa mi se livreze o cartela corecta si sa nu m ai intampin alte probleme.

Salutare,

Colegii ne-au confirmat faptul că a fost eroare ce se putea soluționa prin reluarea procesului de portare. După ce intri în posesia noului SIM, acesta se activează după scanarea în aplicație, iar ulterior o să primești o notificare în app în care ți se recomandă să alegi data portării (trebuie să selectezi o perioadă de minimum 3 zile și maximum 25 zile lucrătoare).

Îți dorim spor și te așteptăm cu feedback.