anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Anulare Yoxo reactivare prepay

merwill1984
Junior

Buna ziua,

Nu reusesc sa anulez abonamentul YOXO si sa revin la prepay. Cand incerc sa fac asta imi apare mesajul ca trebuie sa achit facturile restante. In sectiunea facturi din aplicatia yoxo nu figurez cu nici o factura restanta. Mai mult de atat abonamentul yoxo figureaza ca suspendat.

Am luat legatura cu support de la yoxo si mi au spus de doua ori sa reinstalez aplicatia. A doua oara tot incercam sa le explic ca am facut asta deja si problema nu s a rezolvat dar informatia trecea pe langa ei desi pareau vorbitori de limba romana. Ultimul raspuns de la ei a fost sa astept suspendarea numarului desi tot le repetam ca am toate facturile achitate si ca problema e in aplicatia yoxo. Nu stiu ce fumeaza dar au creierul prajit de tot. Cred ca m au si blocat ca nu mai pot accesa chat-ul.

Ar putea cineva sa ma ajute cu o solutie?

Multumesc anticipat

 

21DFB09E-5119-4B29-AD1E-F68A1B60B34D.png

88B00A8D-5B4A-4650-AC4F-AD01AF19811C.png

D4C36151-F064-4060-BE43-25EC022CD432.png

 

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Problema e cu siguranta in aplicatia Yoxo, asa cum bine ai intuit si tu. Si pare sa fie o combinatie de mai multi factori. Eroarea porneste probabil de la premiza ca singurul motiv pentru un abonament suspendat este neplata facturilor. Ceea ce, evident, e fals. Si te trimite pe o pista gresita, crezand ca trebuie sa iti achiti abonamentul.

Deci, din punctul meu de vedere, problema trebuie rezolvata incepand cu motivul acelei suspendari. Odata clarificata treaba asta, ar trebui sa mearga si trecerea pe Prepay.

Din pacate, singurii care te pot ajuta cu problema asta…sunt, dupa cum probabil ai ghicit deja, tot cei de pe chat. Pentru ca asa-i la Yoxo. De-aia eu nu recomand Yoxo. Daca vrei ceva mai ieftin si fara batai de cap, recomand cu incredere Prepay (ceea ce se pare ca vrei si tu).

Deci da, pune problema in felul urmator: de ce este abonamentul suspendat? Nu poate fi pentru neplata pentru ca e deja platit (trimiti eventual dovada platii etc etc etc). Odata ce se clarifica partea asta, lucrurile ar trebui sa-si revina la normal si sa poti face si trecerea la Prepay.

Client Orange

Multumesc pentru sfat. Am reusit sa iau legatura din nou cu suportul de la yoxo si le-am trimis datele necesare pentru a muta starea abonamentului din suspendat in activ. Presupun ca voi putea anula abonamentul in momentul in care devine activ.

DanielaH
Moderator

@merwill1984, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare.

Îmi pare rău pentru situația ta. O vom transmite și noi mai departe colegilor noștri care se ocupă de Yoxo.

Îmi poți oferi, te rog, numărul de telefon in mesaj privat? 

Buna Daniela,

Problema nu s-a solutionat nici pana acum. Am nevoie ca cineva mai tehnic de la yoxo sa-mi modifice statusul abonamentului din suspendat in activ. Cred ca atunci voi putea inchide abonamentul yoxo si as putea sa revin la prepay.

Îmi pare foarte rău 😟. Am transmis din nou colegilor situația ta și mi-au spus că există un ticket deschis în curs de soluționare la departamentul tehnic. Mulțumim mult pentru răbdare și înțelegere.