la 09-07-2024 06:59 PM - editat ultima oară la 09-07-2024 10:31 PM de MihaelaA
09-07-2024 07:17 PM - editat 09-07-2024 07:18 PM
Salut,
Care e problema cu eSIM-ul? Poti aduce ceva mai multe detalii? Nu e foarte clar despre ce e vorba.
De asemenea, e bine sa stii ca suntem o comunitate formata in mare parte din clienti Orange, nu angajati Orange. Deci ar fi bine sa nu faci public numarul tau de telefon.
la 09-07-2024 07:24 PM
la 09-07-2024 07:32 PM
Ok, nu prea inteleg legatura cu eSIM-ul. Din cate inteleg, abonamentul a fost inchis. Nu ai cerut lucrul asta? Ne-ar ajuta ceva mai multe informatii aici. Pentru ca trecerea la eSIM nu ar trebui sa aiba efectul asta.
la 09-07-2024 07:44 PM
Cred ca a ramas fara acel numar, pt ca l-a inchis si il avea pe eSIM, asa ca i-a disparut si acel cont o data cu abonamentul. Maria Magdalena, nu ai cerut sa ti se transfere numarul pe un preoay?
09-07-2024 07:50 PM - editat 09-07-2024 07:58 PM
Un număr care a fost folosit pe un abonament YOXO care a fost închis poate fi recuperat în maximum 60 de zile de la data în care a fost procesată rezilierea abonamentului (indiferent dacă s-a închis la cererea ta sau automat, pentru neplata facturii). De asemenea, reactivarea numarului inchis se poate face de maximum 2 ori în ultimele 365 de zile.
Dacă ai renunțat complet la acel număr și erai titularul abonamentului, va trebui întâi să îl recuperezi, pe PrePay:
· dacă nu mai ai cartela SIM sau dacă ai folosit eSIM, mergi într-un magazin Orange pentru a solicita trecerea pe Prepay; va trebui să ai la tine Cartea de identitate.
· dacă încă mai ai cartela SIM, nu este necesar să mergi în magazin, ci poți contacta direct Serviciul Clienți YOXO.
Dacă ești deja în posesia numărului de telefon YOXO (fie că a fost păstrat de la început pe Prepay sau abonament Orange, ori dacă l-ai recuperat ulterior pe o cartela Prepay prin modalitățile descrise mai sus), urmează pașii din aplicație pentru activarea unui abonament nou și, atunci când ajungi la pasul dedicat acestui subiect, menționează că ai un număr de telefon pe care vrei să îl păstrezi.
Poți face un cont nou sau poți să faci reactivarea pe același cont creat inițial (aceeași adresă e-mail etc.). Dacă întâmpini dificultăți, contactează-ne prin Chat-ul din aplicația YOXO.
La reactivarea numărului pe abonament vei face o nouă configurare (față de abonamentul pe care l-ai închis) pornind de la ofertele disponibile la acel moment în aplicația YOXO.
la 09-07-2024 07:59 PM
Daca aveai esim și ai închis abonamentul va trebui sa te deplasezi într-un Orange Shop.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor