Probabil că le fac un training sumar. Au Team Leaderi foarte slabi, care nici ei probabil nu știu.Ce mă frapează însă e lipsa lor de bunăvoință.De exemplu, acum mulți ani am solicitat să îmi închidă Roaming-ul în afara SEE. O tânără îmi spunea că nu ...
Nu are legătură cu vârsta. Repet eu la 18 ani am lucrat în Customer Support și știu cât de cât cu ce se mănâncă. Sunt foarte slabi. Nu au pregătirea necesară și sistemul lor e foarte slab. Nu înțeleg de ce nu fac totul online. I-ar scăpa de o grămadă...
Uite că la îndemnul tău am făcut și solicitare scrisă. Vedem ce urmează. Eu am lucrat în call center și totul era documentat. La Orange la fel se documentează, fiindcă au putut să urmărească ce făceau ceilalți colegi. De pierdut informația nu cred că...
Partea 2Evident că nu mă sună nimeni, așa că sun din nou. De data aceasta am dat de un agent obraznic care a zis că nu îi apare nicio solicitare și niciun contract și să îi dau un număr de înregistrare (nimeni nu îmi dăduse așa ceva, toți identificân...