la 23-08-2024 12:12 AM
Bună seara. Cum se poate verifica dacă o cerere de reziliere a fost inregistata? La telefon timp de o săptămână am primit de la operatori informații contradictorii. Ba chiar m-au pus sa le dau eu nr de înregistrare a cererii, de parca nu știau de ea. Dupa ce am dat numărul -oferit de un operator cu ocazia inregistratii iniyiale a cererii - nu m-au lămurit dacă exista cererea sau nu. Încep sa ma tem ca poate nr de înregistrare nu e real, caci tot primesc mesaje si telefoane sa programam instalarea. Ce instalare daca am facut cerere de reziliere?? La ce discuții am cu ei de 2 săptămâni, devin paranoica... Multumesc pt orice informație!
23-08-2024 08:55 AM - editat 23-08-2024 11:56 AM
Orice sesizare este înregistrată și tratată, indiferent de canalul pe care a fost făcută (apel la 300, chat, e-mail etc.)
Am verificat și noi chiar acum cu colegii și îți confirmăm că cererea ta este înregistrată din 22 august. Ți-a fost trimis și un SMS cu numărul de înregistrare. Solicitarea ta este în atenția colegilor noștri și urmează să fi contactată.
la 23-08-2024 04:46 AM
Salutare!
Dacă vrei să depui o cerere de reziliere, trebuie s-o faci online, din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj, prin completarea campurilor respective. Dacă nu există varianta cu rezilierea, alegi ,,Altele".
Așa vei avea automat, pe email, un număr de înregistrare, în mod automat.
Dacă ai cerut verbal rezilierea, probabil că nunți s-a înregistrat și de aceea nu îți găsesc numărul de înregistrare, cum spui că ai fost întrebată de el. Nu știu prin ce metodă ai cerut rezilierea, dar dacă nu ai un număr de înregistrare, nu prea cred că ți-o vor lua în calcul. De aceea, trebuie făcută sesizare scrisă, iar dacă există deja o cerere, o vor lua în calcul.
Te așteptăm cu vești bune!
Baftă multă!
la 23-08-2024 08:09 AM
Mulțumesc pentru informație. Am făcut cererea se reziliere telefonic, la un operator care mi-a dat nr de înregistrare. Mi-a dat numărul asa, de la sine și de fapt cererea nu exista? Nu e ilegal sa facă asta? De ce nu mi-a comunicat ca nu se poate face decât scris?? Asta e la Orange. La Orange Communication a înregistrat solicitarea mea tot operatorul și a zis ca voi fi sunata în termen de 4 zile pt confirmarea rezilierii. Acum aștept. Vreau sa reziliez ambele. Nu am avut niciodată asemenea dificultăți în a comunica cu vreun serviciu.
la 23-08-2024 08:23 AM
Dacă ți-a dat numărul de înregistrare, atunci este ok. Eu am spus în caz că nu ai așa ceva și doar ai depus cerere. Le dai acel număr când te întreabă, dar cel mai bine este să le faci o sesizare scrisă în care scrii că ai acel număr de înregistrare. Eu am reușit să închid un serviciu in aproximativ 30 de zile doar cu cererea depusă din secțiunea Contact, cum ți-am explicat anterior, fără alte intervenții!
Baftă!
la 23-08-2024 08:50 AM
Vio73, multumesc foarte mult. Pentru siguranta am depus si online cum mi-ati explicat. Sa speram ca se rezolva. Se comunica foarte greu, mai ales telefonic, se ofera informatii contradictorii si incomplete de cele mai multe ori. Ajutorul dvs este foarte binevenit, va doresc toate cele bune!
23-08-2024 08:56 AM - editat 23-08-2024 08:56 AM
Cu multă plăcere! Toate cele bune!
06-09-2024 06:24 PM - editat 06-09-2024 07:31 PM
@Vio73 , Buna ziua. Titularul abonamentului (tata) a fost contactat (in 27 august) si a confirmat rezilierea, ulterior primind acest mesaj: "Cererea de reziliere 10871013232 din 22.08.2024 a fost tratata conform celor stabilite in discutia avuta cu operatorul nostru. Cu prietenie, echipa Orange" Imi puteti oare explica ce inseamna acest lucru? Se reziliaza sau nu? Ca imi pare neclar, am crezut ca mesajul ar fi fost ca cererea de reziliere nr X a fost aprobata, nu "tratata conform etc". Tata a tot zis obsesiv ca vrea reziliere, deci nu incape indoiala ca ar fi spus altceva la telefon cand a fost contactat in acest sens. Azi s-a incercat predarea personala a echipamentului Orange Communications la Orange Shop si nu s-a putut, nu am inteles din ce motiv. Pe site scrie ca daca exista inregistrata o cerere de reziliere, echipamentul se poate preda: https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-... Ce este de facut? Nu vrem sa avem penalitati... Ma puteti ajuta, va rog? Multumesc frumos!
06-09-2024 07:43 PM - editat 06-09-2024 07:44 PM
Nu știu exact ce a vrut să spună și despre ceea ce este vorba în acel mesaj, dar sper ca de la următoarea dată de facturare să se închidă.
Eu sunt doar un simplu client, care încearcă diar să ajute !
Echipamentele se predau doar după închiderea efectivă a serviciului, nu înainte. Și ți-o spun din proprie experiență!
la 06-09-2024 07:45 PM
Va multumesc frumos! Oare aveti idee cam in cat timp de la confirmarea telefonica a rezilierii este aceasta efectiv vizibila? Azi la Orange Store au zis ca "nu apare", au fost foarte vagi, parintii nu au inteles nimic. 😞
06-09-2024 07:52 PM - editat 06-09-2024 07:54 PM
Dacă ai primit SMS cu numărul de confirmare al sesizării, ar trebui ca in maximum 30 de zile să se închidă. Din câte am văzut la soluția marcată, s-a întâmplat acest lucru, adică s-a primit SMS. Mergi la Shop sau întrebi din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contract și feedback -Scrie-ne și apoi transfer operator.
la 06-09-2024 08:55 PM
Multumesc frumos!! Voi urmari demersul sa vedem incotro se indreapta. Mai consult regulamente, cred ca devin specialist juridic de atata lectura... se pare ca se returneaza echipamentul doar dupa cele 30 de zile de care amintiti si dvs, insa nimeni din Orange Store - 3 persoane s-au perindat incercand sa rezolve "necunoscuta" - nu a stiut sa ofere aceste informatii. Cine merge acolo, merge pt ca nu stie cum sa procedeze, insa nu prea stiu angajatii sa lamureasca, din pacate... Seara buna va doresc!
23-08-2024 08:55 AM - editat 23-08-2024 11:56 AM
Orice sesizare este înregistrată și tratată, indiferent de canalul pe care a fost făcută (apel la 300, chat, e-mail etc.)
Am verificat și noi chiar acum cu colegii și îți confirmăm că cererea ta este înregistrată din 22 august. Ți-a fost trimis și un SMS cu numărul de înregistrare. Solicitarea ta este în atenția colegilor noștri și urmează să fi contactată.
la 23-08-2024 09:10 AM
Multumesc frumos! Sanatate multa!
la 03-10-2024 08:28 AM
Buna dimineata. In 22 august 2024 am facut cerere de reziliere contract pt tv Orange fix. Abonatul a fost contactat si a confirmat verbal rezilierea prin telefon, cu operatorul. S-a emis o factura noua in 26 septembrie (sa inteleg ca intra la cele 30 de zile de preaviz). Nicio informatie legata de cererea de reziliere sau rezilierea propsiu-zisa nu apare pe profilul online al abonatului si nici nu s-a primit mesaj/sms legat de reziliere sau de ridicarea echipamentului de catre Orange Communications. Este normal asa ceva? S-a facut rezilierea?? Ma tem ca nu s-a facut, in ciuda nr de inregistrare. Toti operatorii cu care abonatul a vorbit au incercat sa-l imbrobodeasca cu tot felul (abonatul este varstnic si a repetat obsesiv cuvantul "reziliere").
Multumesc frumos.
la 03-10-2024 08:39 AM
Buna!
Din moment ce exista numar de inregistrare, contractul se reziliaza. Totusi, daca stii ca nu s-ar putea descurca cu agentii, de ce nu preiei tu fraiele? Scuza cu "e batran si nu prea se descurca" nu o prea mai cred. Eu am preluat numarul de telefon al tatei (care are 70 de ani) si nu sunt probleme. Il mai suna cei de la Vodafone (unde are serviciile fixe) sa-l intrebe daca vrea sa treaca cu numarul la ei. Le spune ca nu este titular de contract si s-a terminat discutia (chiar ma mira ca nu prea il streseaza cu cablul sa-i mai adauge cate una-alta).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor