la 04-07-2023 08:02 PM - editat ultima oară la 05-07-2023 08:18 AM de DanielaH
Buna seara ! Am si eu o problema cu aparatul de la tv imi spune ca semnalul este blocat si nu imi da vie sa fac nimic alceva ! Nu pot lua legatura cu cei de la orange
la 05-07-2023 06:03 AM
Salutare!
Ai dat o repornire la tv, eventual receptor ( dacă ai)?
Dacă ai dat și tot nu funcționează, poți suna după ora 8.00 la Serviciul clienți, la numărul 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Să ne ții la curent.
Baftă!
la 05-07-2023 08:59 AM
Marius Mihai, bun venit in Comunitate!!!
Ce mesaj de eroare iti afiseaza, mai exact? Abonamentul e cu plata la zi?
la 06-07-2023 08:52 AM
Marius, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 03-06-2025 07:43 PM
Salut am aceeași problema cum ai rezolvat?
la 04-06-2025 08:39 AM
@Ovy3, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Ce se întâmplă ai exact? Care este eroarea afișată? Poți atașa o poză?
la 04-06-2025 09:19 AM
Bună dimineața. Apărut aparatul în Grecia și a mers acum 3 luni am venit în țară și ieri mam hotărât să-l montez dar nu pot săi reglez semnalul scrie SEMNAL BLOCAT
la 04-06-2025 09:20 AM
"Am avut "........................................
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor