la 04-07-2023 08:02 PM - editat ultima oară la 05-07-2023 08:18 AM de DanielaH
Buna seara ! Am si eu o problema cu aparatul de la tv imi spune ca semnalul este blocat si nu imi da vie sa fac nimic alceva ! Nu pot lua legatura cu cei de la orange
la 05-07-2023 06:03 AM
Salutare!
Ai dat o repornire la tv, eventual receptor ( dacă ai)?
Dacă ai dat și tot nu funcționează, poți suna după ora 8.00 la Serviciul clienți, la numărul 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.
Să ne ții la curent.
Baftă!
la 05-07-2023 08:59 AM
Marius Mihai, bun venit in Comunitate!!!
Ce mesaj de eroare iti afiseaza, mai exact? Abonamentul e cu plata la zi?
la 06-07-2023 08:52 AM
Marius, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor