la 21-10-2023 06:52 PM
Buna,
Recent am schimbat contractul ce il aveam pe un contract nou datorita introducerii fibrei optice in zona. Asadar, totul bine si frumos, dar nu mai pot accessa contul de HBO max. Abonamentul nou TV este Premium cu optiune HBO.
Am incercat sa intru din nou, am schimbat parola orange, normal ca nu o mai stiam. Dar tot primesc mesaj ca datele sunt incorecte cand incerc sa activez din TV.
Aveti idee ce as putea face?
Multumesc,
Dan
la 21-10-2023 07:25 PM
Salut Dan,
Cred ca fiecare cont e conectat la un anumit cod de abonat. Odata ce ai schimbat abonamentul, s-a schimbat si codul de abonat, si evident ca nu mai functioneaza nici serviciile pe care le aveai asociate cu acel cont.
Ce e de facut? Din punctul meu de vedere, trebuie reluat procesul de activare al contului HBO, de data asta pe noul abonament.
De mentionat ca nu am abonamentul respectiv, deci nu stiu 100% sigur daca o sa-ti mearga asa. Dar...pentru mine, asa ar avea sens sa fie. 🙂
la 21-10-2023 09:29 PM
Salutare!
Cu siguranță trebuie asociat HBO max cu noul pachet ( cont), pentru că așa sunt regulile.
Baftă!
la 22-10-2023 04:17 PM
Am incercat cu noul cod de contract, bineinteles, dar tot imi spune ca nu sunt corecte datele. Tot ce imi ramane de facut este sa contactez luni pe cei de la callcentre sa ii intreb de problema.
la 22-10-2023 04:29 PM
Hmmm....noul cod de contract si acelasi cont HBO? Pentru ca s-ar putea sa nu mearga. Cred ca trebuie intai facuta "dezlegare" la conturi, ca sa zic asa. :)) Cred ca a ramas asociat la codul vechi de abonat, si atunci nu te lasa.
Singura varianta, daca nu vrei neaparat contul respectiv, ar fi sa creezi un cont nou, special dedicat pentru abonamentul nou.
Daca nu e o solutie, incearca atunci, dupa cum ziceai si tu, sa iei legatura cu un consultant incepand de maine dimineata. Poate pot ei sa "dezlege" conturile astfel incat sa poti folosi acelasi cont HBO cu noul cod de abonat.
la 23-10-2023 11:47 AM
Salutare!
Intrebare intrebatoare: HBO sau HBO Max? Daca in contract e fara Max, ai acces doar la canalele TV, nu si la aplicatie.
la 23-10-2023 12:12 PM
Salut @Danilad,
Ești client Orange Romania sau Orange Romania Communications?
la 23-10-2023 03:14 PM
Orange Romania pentru ca pe factura scrie codul de Linie TV, iar in HBO Max se cere tot cod Linie TV. Se cer date diferite in functie de operator cu diferente intre Orange Romania si Orange Romania Commmunications.
la 23-10-2023 03:18 PM
Merci de informații! Poti sa confirmi daca ai urmat pașii de aici? https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/hbo-max/
la 25-10-2023 11:05 AM
@Danilad, s-a rezolvat situația?
la 26-10-2023 09:58 AM
Eu cred ca optiunea HBO ce o ai activa in pachetul de TV se refera la canale, nu la HBO MAX. Tin minte ca am avut si eu optiune HBO activa, dar pentru HBO MAX am activat altceva din MyOrange, cand aparea mesajul "Vesti bune, te poti bucura de HBO MAX bla bla". S-ar putea sa ma insel totusi.
la 26-10-2023 10:36 AM
@Blue12 din ce am verificat Orange Romania nu vinde doar pachetul de canale TV HBO, atunci cand este activata opțiunea ai inclus canalele tv + access in HBO MAX.
la 26-10-2023 10:54 AM
La Max da, ai canalele TV + aplicatia.
Pe site este promovata doar optiunea cu aplicatie (adica HBO Max), dar daca in contract a avut doar partea de TV a HBO ca optiune (deci fara Max), atunci e normal sa nu-i mai mearga aplicatia.
Totusi, daca aplicatia a mers si fara acel Max, s-ar putea sa fi fost o eroare pe undeva. Tata a avut o luna HBO (Vodafone), dar, din cauza unor erori a renuntat/lipsa de atractie pentru majoritatea filmelor. Partea frumoasa este ca doar un televizor (din 3) nu mai are acces la canale, la restul se pot vizualiza HBO (toate) si Cinemax (toate). Si s-a cam facut anul de cand are confirmarea privind renuntarea la optiune (si nici nu plateste pentru ele). A mai sesizat pana acum (a cerut confirmarea cu numar de inregistrare la doua - trei luni dupa dezactivarea pe unul din televizoare), dar tot au ramas active pe celelalte, chiar daca dupa data dezactivarii nu s-a mai uitat. A vazut ca inca mai are acces intamplator (tot dadea plictisit de la un canal la altul).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor