anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ridicare echipamente TV in urma rezilierii

Alina43
Începător

Buna ziua, dupa rezilierea unui abonament TV, conform sms Orange, curierul Cargus ar trebui sa contacteze clientul in doua zile lucratoare pentru a ridica echipamentele. Pe mine nu m-a contactat nimeni de la Cargus sa vina sa ridice echipamentele si primesc un alt sms de la Orange cum ca nu s-au putut ridica acestea, ne fiind contactata de nici un curier. Am vorbit la Cargus unde nu m-au ajutat cu nimic pentru ca imi tot cereau AWB-ul pe care eu nu il am.

Nu inteleg de ce se ingreuneaza atat de mult relatia cu clientul. In momentul rezilierii, cand se trimite acel sms, poate ar trebui sa se puna si AWB-ul.

Am sunat la 300, nu am rezolvat absolut nimic, din contra.  A devenit foarte greu pentru un client sa identifice ramura unde vrea sa afle informatii cand suna la 300, nu mai vorbesc daca mai este si in varsta.

1 Soluţie acceptată‚

Anca07
#StarMember

Buna @Alina43 ,

Imi poti spune te rog daca rezilierea s-a facut deja? Sau urmeaza? Adica inca mai ai acces la serviciile TV sau acestea au fost intrerupte?

Conform Proces returnare ai si alte posibilitati de returnare: cargus, returnare in shop sau livrare la adresa mentionata in proces, insa doar si numai dupa intreruperea serviciilor furnizate: "Odată formalizată și confirmată solicitarea de reziliere, serviciile vor fi deconectate după 30 de zile de la data înregistrării solicitării tale. La acel moment vei primi un mesaj scris (sms) în care vei găsi enumerate echipamentele pe care le-ai primit în custodie/chirie și pe care trebuie să le returnezi în contextul rezilierii serviciilor fixe. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, un curier Cargus te va contacta telefonic pentru a prelua echipamentele de la adresa pe care ne-ai comunicat-o la momentul transmiterii cererii de reziliere sau direct de la adresa unde sunt furnizate serviciile pentru care ai formulat cererea de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit." (Extras din procesul de returnare).

Sper sa te ajute informatiile,

Seara faina!🌙

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

MCostel
Cunoscător

Buna,

Te poți deplasa într-un Orange shop pentru a preda echipamentele.

https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-... 

La numărul 300 poți selecta orice ramura deoarece odată conectata cu un operator vei fi transferată către departamentul dorit.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți să mergi la un Orange Shop, sau ai posibilitatea să le scrii astfel:

-  din aplicația My Orange, cele 3 puncte din dreapta jos ( Altele)- Contract și feedback - Scrie -ne și ceri lui Djingo ,, Transfer operator ";

-  din Chat Djingo: 

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

- le scrii din secțiunea Contact: :

https://www.orange.ro/contact/

Sper să rezolvi!

Baftă! 

Multumesc, probabil ca o sa merg in shop, dar atunci nu se mai justifica plata Cargusului de catre Orange, atat timp cat ei nu isi fac treaba.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Programarile dureaza ceva. Poate programa in a doua zi pentru ridicare in a treia zi (practic, cu o zi dupa ce te notifica privind preluarea).

La mine, Cargus a avut la un moment dat o perioada mai aglomerata (nu cred ca e cazul acum) si au venit cu o zi intarziere. Probabil cine trebuia sa emita awb-ul, nu a cerut si trimiterea unui curier (nu mai stiu cum lucreaza Cargus, dar eu la Fan pot emite AWB si am doua variante: il las la sediu sau chem curier. Nu se cere automat chemare de curier la emiterea AWB).

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Situația nu e roz și e trist că se întâmplă. De ce? Pentru că atunci când într-o relație intervine un intermediar (în acest caz curierul), acesta nu se află în treabă de plictiseală, pentru că nici prestația nu este gratuită. Așadar, Orange trebuie să emită un AWB (comunicat ambelor părți pentru a știi ce are fiecare de făcut - curierul când să vină, iar clientul când și cum trebuie prezentat coletul). De ce? Pentru că Orange are contract cu acel curier și nu se apucă fiecare client să trimită prin curier decât dacă suportă costul respectiv. În plus, există inclusiv o anumită procedură privind acest flux, nu doar grija ”să te scapi de echipament”. Altfel așa pot să apară echipamente rătăcite și de negăsit când vine vremea decontului.

Soluție? Contactarea Orange și insistarea până la obținerea unui AWB privind ”returul” echipamentelor (pentru că acestă comandă de transport este văzută ca un retur al echipamentelor utilizate).

Anca07
#StarMember

Buna @Alina43 ,

Imi poti spune te rog daca rezilierea s-a facut deja? Sau urmeaza? Adica inca mai ai acces la serviciile TV sau acestea au fost intrerupte?

Conform Proces returnare ai si alte posibilitati de returnare: cargus, returnare in shop sau livrare la adresa mentionata in proces, insa doar si numai dupa intreruperea serviciilor furnizate: "Odată formalizată și confirmată solicitarea de reziliere, serviciile vor fi deconectate după 30 de zile de la data înregistrării solicitării tale. La acel moment vei primi un mesaj scris (sms) în care vei găsi enumerate echipamentele pe care le-ai primit în custodie/chirie și pe care trebuie să le returnezi în contextul rezilierii serviciilor fixe. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, un curier Cargus te va contacta telefonic pentru a prelua echipamentele de la adresa pe care ne-ai comunicat-o la momentul transmiterii cererii de reziliere sau direct de la adresa unde sunt furnizate serviciile pentru care ai formulat cererea de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit." (Extras din procesul de returnare).

Sper sa te ajute informatiile,

Seara faina!🌙