anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Smart TV Orange TV GO - nu pot vizualiza canalele PRO

bruce_xpr
Junior entuziast
Buna ziua, am avut ceva probleme cu anumite canale TV, mai concret cele PRO, pe care le detin in pachet prin abonamentele fun12.
Am dezinstalat ulterior app pe smartphone, am resetat app din Smart TV. Pe telefon am revenit usor cu nr. de telefon si m-am logat, in schimb pe TV nu mai reusesc sa asociez contul detinut, orice as face. Am resetat si smart hub-ul din TV, dar nu imi mai apare nici sa ma loghez cu telefonul ori cu un cod QR, asa cum s-a intamplat initial. Practic in meniul cu device-uri nu-mi apare nimic si nici din telefon nu pot face asocierea, chiar daca i-am dat resetare smart TV din aplicatia telefonului. Practic cand dau resetare, TV-ul se deschide in aplicatia Orange insa fara asocierea cu contul meu si pot vizualiza doar cateva programe nu si cele PRO deoarece nu apare contul detinut.
A mai avut cineva situatie similara ?
1 Soluţie acceptată‚

bruce_xpr
Junior entuziast
Ca sumar, despre problema trebuie resetat TV total. Initial am incercat doar reset simplu, apoi reset smart HUB. Dupa ce mi-au spus cei din departamentul tehnic ca au resetat contul meu de Orange TV GO, am iesit din contul smartphone, am dezinstalat aplicatia, apoi am dat configurare totala a TV-ului, practic cum l-am cumparat. Am reinstalat aplicatia in smartphone si m-am logat, am reinstalat aplicatia in TV si s-a asociat ca si prima data cu cod QR. Mentionez ca este vorba de Samsung cu sistem de operare Tizen.

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

DanielaH
Moderator

@bruce_xpr, cum a spus și Vio73, canalele PRO pot fi vizionate și pe televizor, prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV.

Nu ne-ai spus, deții un astfel de abonament?

bruce_xpr
Junior entuziast
Am scris destul de clar ,am mai multe abonamente peste 10 Euro fiecare. Și conform bonusurilor noilor contracte Fun , beneficiezi de 32 de canale inclusiv cele Pro. Scrie și pe site .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cred că informațiile se actualizează mai greu în sistemul lor, dar totuși ar fi trebuit să se rezolve cumva. Folosește mai multe canale de comunicare și, teoretic, ar trebui să se rezolve! Succes!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ai mai discutat cu ei?

bruce_xpr
Junior entuziast
Da,încă nu știu sa îmi dea răspuns ori rezolvare.Este clar o problema de aplicație TV fiindcă așa cum app din tel are buton deconectare ,așa trebuie sa aibă și cea din TV

bruce_xpr
Junior entuziast
Dupa inca trei apeluri si tot atatea resetari TV , functioneaza corect aplicatia pe smart TV , nu asa cum sustineau cei din call center si unii de pe aici , precum ca programele pro nu functioneaza pe smart TV. Acum imi apare ca sunt logat cu nr. meu de telefon si pot viziona tot ce am inclus in pachet si smart TV .Oricum sfatuiesc pe cei cu Samsung Tizen ,odata logati sa nu se mai deconecteze, pot intampina ceea ce eu tocmai am rezolvat ,dar dupa multe apeluri, mail-uri si la fel de multe zile. Necesita timp , rabdare si intelegerea tehnologiei ,deoarece daca este o persoana ,mai putin cunoscatoare ,nu va solutiona situatia in veci ! Sunt foarte rigizi in relatia cu clientul ,la capitolul tehnic. Au fost momente in care aproape trebuia sa pot "desena" pentru a ma putea face inteles . Nu va doresc sa intampinati asa ceva .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
E bine că s-a rezolvat și acum le poți vedea. Felicitări!

ClaudiuP_1
Explorator entuziast
@bruce_xpr felicitări pentru reușită! Dacă vrei, cred că ar fi util să faci un rezumat concis în încheiere despre cum se soluționează problema ( ca alți utilizatori să găsească răspunsul complet in ultimul comentariu al topicului ).

DanielaH
Moderator

@bruce_xpr, ne bucurăm că s-a rezolvat și ne pare rău pentru situațiile  neplăcute pe care le-ai întâmpinat.

A fost actualizată informația și la noi pe site (https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/index.html).

Mulțumim mult pentru feedback.

 

 

Canalele PRO TV HD, PRO X HD, PRO 2 HD, PRO CINEMA, PRO GOLD și PRO INTERNAȚIONAL pot fi vizionate pe smartphone și tabletă, prin intermediul aplicației Orange TV Go, de către clienții care au un abonament de mobil care oferă acces în Orange TV Go la aceste canale.

Canalele PRO pot fi accesate și pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast, de către clienții care un abonament Orange Home TV, care este asociat pe contul Orange ce a fost folosit la logare.

bruce_xpr
Junior entuziast
Ca sumar, despre problema trebuie resetat TV total. Initial am incercat doar reset simplu, apoi reset smart HUB. Dupa ce mi-au spus cei din departamentul tehnic ca au resetat contul meu de Orange TV GO, am iesit din contul smartphone, am dezinstalat aplicatia, apoi am dat configurare totala a TV-ului, practic cum l-am cumparat. Am reinstalat aplicatia in smartphone si m-am logat, am reinstalat aplicatia in TV si s-a asociat ca si prima data cu cod QR. Mentionez ca este vorba de Samsung cu sistem de operare Tizen.

DanielaH
Moderator
@bruce_xpr, mulțumim mult pentru clarificări! Vom marca răspunsul tău ca soluție pentru a aparea primul pe topic și, în acest fel, va fi util și celorlalți membri. Te mai așteptăm în Comunitate cu întrebări, comentarii, experiențe noi și vești bune.