la 19-12-2022 02:43 PM - editat ultima oară la 19-01-2023 08:13 AM de DanielaH
Bună tuturor,
de când pățania cu posibila majorare a abonamentului cu 1 euro, fapt care nu s-a consumat după ce mi-am exprimat dezacordul, m-am uitat cu atenție peste factură și am descoperit că am inclus cu discount de 100% opțiunea Orange Movie Go Unlimited.
Pe vremuri când aveam alt tip de abonament am urmărit tot seria Grey's Anatomy și-am zis să văd la al câtelea sezon au ajuns pentru că ultima dată m-am uitat la acest serial în 2019 înainte de pandemie.
Din păcate nu mă pot loga în aplicația pe iOS... am încercat toate variantele posibile și primesc un mesaj de genul că un alt utilizator care folosește contul meu m-a deconectat... practic e greu de crezut că stă cineva să vadă cine se conectează dar mi-am zis că e posibil și am intrat în versiunea desktop unde surpriză: singurii utilizatori care erau logați în contul Orange TV Go eram eu în sesiunea de desktop și vechiul telefon Android.
Am deconectat telefonul cu Android și am încercat din nou să mă loghez în aplicație pe iOS... cu același succes... cineva sau ceva mă deconectează 🙂
Pățiși careva ceva de genul acesta? Vreo idee, vreo soluție?
la 19-01-2023 07:56 AM
A fost nevoie de fix o lună din momentul în care am deschis acest topic pentru ca problema să se rezolve printr-o versiune nouă a aplicației Orange TV Go pentru iOS care tocmai aceasta face: rezolvă unele probleme de autentificare pe unele versiuni de iOS... zice Orange.
Eu zic că le rezolvă pentru iOS 16.2 și sper să nu se strice din nou jucăria la următoarea actualizare a iOS 16.3 care e pe vine pentru 7 februarie 2023 dacă nu apar alte surprize în versiunea beta.
la 19-12-2022 03:26 PM
La un moment dat, mă gândeam să nu cumva acea reducere să fie de tot, adică să-ți fi închis de tot contul Orange TV go, dar ai spus că merge pe alte dispozitive.
Cred că nu ai ce face altceva, decât să apelezi la 300 sau pe chat...
la 19-12-2022 03:29 PM
@delfinas când am avut probleme cu 5G i-am rugat pe cei de la Orange să verifice dacă toate setările de pe contul meu sunt în regulă... mi-au zis că sunt în regulă deși pentru a elibera 5G din încătușare am fost nevoit să apelez la un artificiu, sau poate s-a potrivit boala cu descântecul, am activat un profil eSIM YOXO 5G. După ce-am renunțat la acel profil YOXO, cu abonament Smart Plus 20 merge 5G-ul fluierând... the best of the best...
19-12-2022 03:40 PM - editat 19-12-2022 03:41 PM
Hmmm....cele doua sunt conectate la acelasi WiFi? Sau unul e WiFi si unul carrier (4G/5G)? Pentru ca daca sunt unul asa si altul asa...din cauza IP-urilor, e posibil sa-l vada ca "intrus". Cu toate ca am incercat si eu pe al meu, si merge, chiar si accesat de pe date mobile. Merge ok pe cele doua device-uri simultant. Deja am vreo 5 minute de cand ruleaza fara probleme.
la 19-12-2022 03:43 PM
@arsradu pe telefon sunt datele mobile, pe laptop e conectat la hotspotul de pe telefonul mobil... oricum aceasta nu explică deconectarea atunci când încerc să mă loghez doar în aplicație fiind deconectat de pe laptop.
19-12-2022 03:44 PM - editat 19-12-2022 03:46 PM
Nu cumva hotspotul să fie cauza?
Poți conecta laptopul la alta sursa de internet și să închizi hotspotul din telefon?
la 19-12-2022 03:46 PM
@delfinas nu, că n-are nici o logică... pur și simplu sfidează logica...
la 19-12-2022 03:48 PM
Hehehe, cine știe...
Încearcă totuși să închizi hotspotul din telefon și să dai restart la telefon, că apoi sa reincerci sa folosești Orange TV go de pe iPhone.
la 19-12-2022 03:59 PM
Am incercat si cu hotspot pornit. La mine continua sa mearga. :))
Mare "mierare" daca n-o fi un bug, fix pe iPhone-ul ala. Eu am 16.3 Beta, ca idee. Dar nu cred ca OS-ul face diferenta... Cu atat mai mult cu cat zici ca merge de pe Android. Deci...cred ca aplicatia ar putea sa aiba o problema.
la 22-12-2022 10:34 AM
@Anonim, cum mai este situația? S-a rezolvat? Ai luat legătura cu colegii noștri?
la 22-12-2022 10:36 AM
@DanielaH nu e o prioritate pentru mine... dacă funcționa era bine, dacă nu vrea nu-mi bat capul... există viață și fără Orange TV GO
la 22-12-2022 08:33 PM
Si eu am exact aceeasi problema cu iOS 16.2 și Orange TV Go 9.2. Ciudat ca atunci cand conectez, imi apare la "Who is watching" alti utilizatori straini pentru o secunda si abia apoi pot selecta utilizatorul meu. Am semnalat deja de mai mult timp dar nimeni de la Orange nu e interesat sa rezolve. De asemenea cred ca aplicatia trebuie sa mearga fara nici un fel de artificii, doar faci login si merge.
Intrucat este un serviciu inclus abonamentul TV, daca nu merge, consider ca trebuie scazuta o suma din abonamentul TV pentru perioada in care serviciul Orange TV Go nu merge, daca nu chiar compensarea intregului abonament TV in aceasta perioada.
la 19-01-2023 07:56 AM
A fost nevoie de fix o lună din momentul în care am deschis acest topic pentru ca problema să se rezolve printr-o versiune nouă a aplicației Orange TV Go pentru iOS care tocmai aceasta face: rezolvă unele probleme de autentificare pe unele versiuni de iOS... zice Orange.
Eu zic că le rezolvă pentru iOS 16.2 și sper să nu se strice din nou jucăria la următoarea actualizare a iOS 16.3 care e pe vine pentru 7 februarie 2023 dacă nu apar alte surprize în versiunea beta.
la 18-02-2023 01:15 PM
Buna! Am aceeasi problema,Nu ma pot conecta de pe telefon.Imi da erroare server.Am dezinstalat si reinstalat aplicatia pe telefon, sant conectata ca si client dar cand vreau sa viziones un program imi da eroare server. Am si TV Go Box, aparatul acela micut si nici de pe el nu pot sa folosesc codul scanat pentru a ma conecta pe televizor.Pe laptop imi functioneaza programele.Cum pot sa introduc codul scanat de pe TV in calculator ca sa imi pot activa aplicatia din TV BOX ca sa vad programele pe televizor?Multumesc
la 20-02-2023 09:50 AM
Ileana, este o situație recentă sau persistă de mai mult timp?
la 21-02-2023 12:58 PM
Este situatia de vreo 2 saptamani.Am reusit sa ma conectez doar prin sms.Logarea cu e-mail e imposibila.Pe telefon la fel numai cu SMS. Intrand in programele vizionate pe TV Go Box nu pot vedea PRO TV si multe alte programe.In schimb pe telefon si laptop le pot viziona.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor