la 18-10-2025 11:02 AM - editat ultima oară la 03-11-2025 11:25 AM de DanielaH
Nu ma pot conecta pe HBO max.
Îmi spune ca nu amserviciul respectiv deși e evident ca îl am
Ce e de facut?
Am facut toți pașii necesari
la 18-10-2025 11:35 AM
Salutare!
Îți apare activ serviciul în My Orange?
Ai dezinstalat/ reinstalat aplicația respectivă?
la 18-10-2025 12:42 PM
Da. In My Orange serviciul îmi apare ca e activ.
Am mai avut HBO max pana in urma cu vreo o 2 luni. Pe laptop am încercat si îmi spune ca nu am acces la acest serviciu prin intermediul acestui furnizor.
Pe telefon nu pot instala HBO max aplicatie pt ca pe Google play îmi spune ca nu e valabil acest serviciu in tara noastră.
la 18-10-2025 02:42 PM
Scrie-le atunci din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo , unde alegi tot transfer operator.
la 20-10-2025 11:55 AM
Salutare!
Ce tara este declarata in Google Play? Pe Romania nu sunt probleme cu aplicatia. Insa, daca tara declarata este SUA, atunci ar fi bine sa cauti Discovery+. Se folosesc alte branduri (ceva similar cu Opel: in Europa continentala se foloseste denumirea de Opel, pe cand in UK se foloseste Vaxhall. Singura diferenta este partea volanului. Stiu, am mai vazut Vaxhall cu volan pe stanga, dar nu garantez ca nu au fost modificate sau se foloseste denumirea si prin alte tar.
la 20-10-2025 09:42 PM
Aici este o problema cu abonamentul prin orange, nu cu tara declarata in google play. Este de cont, nu de aplicatie.
la 21-10-2025 07:43 AM
Problema la care răspund este că nu poate instala aplicația, nu că nu poate viziona.
la 18-10-2025 02:32 PM
Si eu am patit la fel. HBOMAX a marit pretul cu 2 euro. Pe desfasuratorul facturii ORANGE a ramas aceiasi suma de 4 euro. Urmare acestui HBOMAX cu siguranta i-a notificat pe ORANGE. Probabil nu au cazut la invoiala si HBOMAX a taiat accesul abonatilor prin ORANGE la streaming, lasand doar ce dau pe cele 5 posturi TV. Nu poti afla nimic pentrru ORANGE este mormant. Si-au facut niste cai de contact stand dupa gard ascunsi. Te dirijeaza la tot felul de roboti, care saracii nu stiu si zic ca te transfera la un operatot uman, care nu este prost sa preia conversatia conversatia conversatia si sa dea un raspuns competent. Asta este comportamentul **beep** fata de clienti de la ORANGE. Nu au anuntat nimic si tac mormant.
la 18-10-2025 02:36 PM
Bine ca ati dat BEEP ca sunteti ititmisen
la 18-10-2025 07:29 PM
Salut @Nicu2001,
Fără o captura de ecran cu eroare primita nu te putem ajuta. Poți atașa o captura de ecran?
la 20-10-2025 09:41 PM
Screenshot_3 este cum apare acum.
Screenshot_4 este statusul abonamentului.
Screenshot_5 este ce apare daca dai incepe acum si incerci sa platesti tu pt ca orange factureaza servicii nefunctionale si nu ofera reducere pe factura sau macar scuze .. ce sa mai zic de o notificare in prealabil :))
la 20-10-2025 10:53 AM
@Nicu2001, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 20-10-2025 11:00 AM
Încă nu s a rezolvat. Mi s a rsspuns de la asistenta Orange ca este o problemă -la nivel de furnizor-și ca încearcă sa o rezolve cât mai curând posibil.
Nu s a avansat un termen.
la 20-10-2025 12:02 PM
Sunt, într-adevăr, niște disfuncționalități la accesarea HBO max pentru clienții Orange (Orange Romania Communications). Stuația este una cunoscută și se lucrează la remediere.
la 20-10-2025 09:39 PM
Asta imi place la orange. Banii ii luati :)) serviciu ciuciu. Daca nu face omu urat nu acordati reducere pe factura pentru nefunctionarea serviciului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor