[Rezolvat] Cu aplicatia Orange tv go nu pot face inregistrare de pe orange sport
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 09:07 AM - editat ultima oară la 24-05-2023 12:24 PM de DanielaH
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 11:14 AM
Gicu, este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Se întâmplă numai cu canalele Orange Sport?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 11:58 AM
Recent am instalat aplicatia.Se intampla numai pe Orange sport 1 și 2.Pe orange sport 3 și 4 pot sa inregistrez.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 11:46 AM
Recent am instalat aplicatia.Se intampla numai pe Orange sport 1 și 2.Pe orange sport 3 și 4 pot sa inregistrez.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 12:11 PM
Sa nu fie o modificare de DRM (Digital Rights Management). Stiu ca sunt canale care au restrictii temporare (desi mesajul aparut este altul, anumite emisiuni nu se incadreaza nici macar la vizionarea online).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 01:07 PM
Nu inteleg atunci de ce îmi apare butonul pt. Inregistrare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 02:51 PM
Aplicatia este facuta sa aiba aceleasi functii la toate canalele.
Tot cu titlu de exemplu:
- Antena 1: emisiunea Asia Express. Desi in urma cu un an jumatate am putut accesa canalul din Turcia, emisiunea nu era disponibila online in afara aplicatiei Antena Play. Furnizorul TV oferea canalul, dar canalul nu oferea emisiunea (puteam sa vad Observatorul sau alte emisiuni sau seriale, dar nu si emisiunea asta plus inca doua sau trei)
- TVR (da, TVR): in urma cu niste ani am incercat sa vad Telejurnalul de dimineata. N-am putut tocmai din cauza drepturilor de redifuzare online.
Probabil asta ar fi problema si la tine. Este o posibila cauza, la fel de bine cum ar putea fi un bug al aplicatiei (o eroare) si ori ar trebui sa poti inregistra (si, evident, sa apara acel buton), ori nu poti inregistra (canalul sau emisiunea) si, atunci, butonul ar trebui sa apara inactiv (de obicei, cand un buton este gri, inseamna ca functia respectiva este inactiva).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-05-2023 07:03 AM
Salutare!
Poți expune problema la adresa de email aplicatii@orange.com.
Le lași numele, prenumele , numărul de telefon asociat contului și ei sunt cei care te pot ajuta concret. Noi ne putem da doar cu părerea.
Zi faină!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-05-2023 10:53 AM
Mulțumesc pt.sfaturi.Am scris pe adresele de email recomandata și aștept raspuns.O zi frumoasa tuturor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-05-2023 10:55 AM
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-05-2023 10:12 AM
Gicu, s-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-05-2023 12:15 PM
Acum s-a rezolvat.A fost o problema cu aplicatia.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-05-2023 12:23 PM
Super! Ne bucurăm. Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-05-2023 02:22 PM - editat 24-05-2023 02:22 PM
Posibil să fi fost efectul faptului că ai scris unde trebuia.
Bine că s-a rezolvat!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-05-2023 02:33 PM
Intradevar ,discutiile le-am purtat cu echipa de la "aplicatii orange".Problema a fost cu aplicatia.Multumiri tuturor!