TV cablu instalat de curand Canalele DIVA și AXN apar ca fiind codificate deși ele sunt cuprinse în contract. NU reușesc sa iau legătura cu un operator Orange. Operatorii de la Chat nu se pricep și nici nu fac ce trebuie. Din 9.08.22 tot încerc, dar degeaba.
De fapt, cea care mi-a făcut contractul, m- a cam păcălit. Nu erau aceste canale în grilă, a trebuit sa schimb abonamentul cu unul mai scump. Asta este....
Salutare!
Poți încerca să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi 1-1-1-0. Dacă nu reușești, poți încerca și 1-3-2 (pentru asistență). Așteaptă să spună robotul diverse, fără legătură cu ce te interesează pe tine.
Sper să reușești!
De fapt, cea care mi-a făcut contractul, m- a cam păcălit. Nu erau aceste canale în grilă, a trebuit sa schimb abonamentul cu unul mai scump. Asta este....