anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Canalele DIVA și AXN apar ca fiind codificate deși ele sunt cuprinse în contract

TV cablu instalat de curand
Canalele DIVA și AXN apar ca fiind codificate deși ele sunt cuprinse în contract. NU reușesc sa iau legătura cu un operator Orange. Operatorii de la Chat nu se pricep și nici nu fac ce trebuie. Din 9.08.22 tot încerc, dar degeaba.
1 Soluţie acceptată‚

De fapt, cea care mi-a făcut contractul, m- a cam păcălit. Nu erau aceste canale în grilă, a trebuit sa schimb abonamentul cu unul mai scump. Asta este....

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Poți încerca să suni la 300 sau 0374300300 (din orice rețea), apoi 1-1-1-0. Dacă nu reușești, poți încerca și 1-3-2 (pentru asistență). Așteaptă să spună robotul diverse, fără legătură cu ce te interesează pe tine. Sper să reușești!

Am sunat la acele numere, unul este numai ptr. ORANGE COMUNICATION. La 300 au acces numai abonații Orange.

DanielaH
Moderator
@Anisoara, bun venit în Comunitate! Ești client Orange România sau Orange Romania Communications? Ce tip de abonament TV deții?

Am rezolvat. Mulțumesc!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Mă bucur că ai reușit!

DanielaH
Moderator
@Anisoara, ne bucurăm că s-a rezolvat. Ce se întâmplase?

De fapt, cea care mi-a făcut contractul, m- a cam păcălit. Nu erau aceste canale în grilă, a trebuit sa schimb abonamentul cu unul mai scump. Asta este....

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru clarificare. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Te mai așteptăm.