anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract televiziune

danjsd
Începător

Salutare!! Am abonament de 3 ani pt televiziune,nu am semnat reînnoire,fizic,pot rezilia contractul doar pentru televiziune având în vedere că părăsesc țara? 

 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Da, binenteles ca poti. Indiferent de motiv.

Nu trebuie decat sa anunti lucrul asta facand o cerere de reziliere. Fie la 300, 0374 300 300, pe chat-ul Djingo, sau prin email, astfel incat sa poti sa intri in preaviz. Vezi ca cel mai probabil vei mai avea de achitat cel putin inca o factura pana cand se va termina efectiv procesul de reziliere.

Ai aici toate metodele de contact. O poti alege pe cea care ti se potriveste cel mai bine.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Da, binenteles ca poti. Indiferent de motiv.

Nu trebuie decat sa anunti lucrul asta facand o cerere de reziliere. Fie la 300, 0374 300 300, pe chat-ul Djingo, sau prin email, astfel incat sa poti sa intri in preaviz. Vezi ca cel mai probabil vei mai avea de achitat cel putin inca o factura pana cand se va termina efectiv procesul de reziliere.

Ai aici toate metodele de contact. O poti alege pe cea care ti se potriveste cel mai bine.

Client Orange

Cortex
Angajat Orange

@danjsd  pe langa cele adaugate de @arsradu 
Vreau sa mentionez faptul ca preaviz-ul de inchidere a serviciului TV este de 30 de zile calendaristice (adica la urmatoarea data de facturare)
Iar de asemenea echipamentul TV : (Receiverele +cardurile +cablul HDMI+cablul de alimentare +telecomanda) trebuiesc predate intr-un Orange Shop (cu buletinul fizic ,) si sa semnezi si formularul de predare primire in momentul predarii pentru ca totul sa fie in regula  
Zile cu zambete !

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salut! Se poate rezilia oricând, fără probleme, dar îți mai vine o factură după ce depui cererea de reziliere.  Ce trebuie să faci? Să depui o cerere de reziliere în ultima lună de contract la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange secțiunea Contact. Cel mai bine este să depui cererea din secțiunea Contact/ asistență, pentru că vei avea și un număr de înregistrare.Sigur, poți să faci acest lucru și în Orange Shop. Cel mai indicat este de aici: https://www.orange.ro/contact/ Și selectezi secțiunea reziliere. Succes!