la 18-10-2022 06:25 PM - editat ultima oară la 19-10-2022 09:03 AM de DanielaH
Salutare!! Am abonament de 3 ani pt televiziune,nu am semnat reînnoire,fizic,pot rezilia contractul doar pentru televiziune având în vedere că părăsesc țara?
18-10-2022 07:03 PM - editat 18-10-2022 07:05 PM
Da, binenteles ca poti. Indiferent de motiv.
Nu trebuie decat sa anunti lucrul asta facand o cerere de reziliere. Fie la 300, 0374 300 300, pe chat-ul Djingo, sau prin email, astfel incat sa poti sa intri in preaviz. Vezi ca cel mai probabil vei mai avea de achitat cel putin inca o factura pana cand se va termina efectiv procesul de reziliere.
Ai aici toate metodele de contact. O poti alege pe cea care ti se potriveste cel mai bine.
18-10-2022 07:03 PM - editat 18-10-2022 07:05 PM
Da, binenteles ca poti. Indiferent de motiv.
Nu trebuie decat sa anunti lucrul asta facand o cerere de reziliere. Fie la 300, 0374 300 300, pe chat-ul Djingo, sau prin email, astfel incat sa poti sa intri in preaviz. Vezi ca cel mai probabil vei mai avea de achitat cel putin inca o factura pana cand se va termina efectiv procesul de reziliere.
Ai aici toate metodele de contact. O poti alege pe cea care ti se potriveste cel mai bine.
la 18-10-2022 07:07 PM
@danjsd pe langa cele adaugate de @arsradu
Vreau sa mentionez faptul ca preaviz-ul de inchidere a serviciului TV este de 30 de zile calendaristice (adica la urmatoarea data de facturare)
Iar de asemenea echipamentul TV : (Receiverele +cardurile +cablul HDMI+cablul de alimentare +telecomanda) trebuiesc predate intr-un Orange Shop (cu buletinul fizic ,) si sa semnezi si formularul de predare primire in momentul predarii pentru ca totul sa fie in regula
Zile cu zambete !
la 18-10-2022 07:31 PM
Salut! Se poate rezilia oricând, fără probleme, dar îți mai vine o factură după ce depui cererea de reziliere. Ce trebuie să faci? Să depui o cerere de reziliere în ultima lună de contract la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange secțiunea Contact. Cel mai bine este să depui cererea din secțiunea Contact/ asistență, pentru că vei avea și un număr de înregistrare.Sigur, poți să faci acest lucru și în Orange Shop. Cel mai indicat este de aici: https://www.orange.ro/contact/ Și selectezi secțiunea reziliere. Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor