anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Resetarea listei de canale CI, tv lg

Manu8388
Începător
Buna ziua, am tv de la orange, prin fibra de aproximativ 30 de zile. Televizoarele sunt LG. După ce caut canalele, se actualizează lista de canale dupa modulul ci+, începând cu canalul nr 110 sau 111, după ceva timp, uneori in aceeasi zi, lista de canale actualizata dupa modul dispare si apar canale de la 1 la 69. Trebuie sa intru in meniu din nou si sa modific listarea canalelor dupa ci+. De ce se dezactivează singură listarea după ci+????
39 Răspunsuri 39

@AlexHuniadi, bun venit în Comunitate!

Mulțumim mult pentru recomandări și te mai așteptăm.

Multumesc...vad ca nimeni pana acum nu a venit cu un raspuns pertinent cu pasi clari.....eu zic ca colegii de la tehnic puteau sa isi bata capul ca altfel veti pierde clienti.

Salut,

Am rezolvat problema cumparand un CI "de pe piata" din seria 5001 (acestea nemaifiind disponibile la "Oranj" care au ajuns acum la seria 5004), am facut sesizare de inlocuire CI cu un alt CI personal, am avut noroc si a functionat activarea, totul a funcitonat fara probleme pe Philips (n-am mai incercat pe celelate tv-uri pt ca nu avea rost atata timp cat eu folosesc Philips).

 

Acum am alta problema, am schimbat abonamentul "Oranj" cu unul mai nou care include 2 CI-uri, la incheierea contractului vechi CI-ul personal a fost dezactivat si acum nu mai pot viziona HBO si restul platite pentru ca nu este autentificat.

Tot incerc de 2 luni sa imi activeze CI-ul asta personal din seria 5001 dar ma lovesc numai de incompententi, support-ul este groaznic, ca nu este posibil sa se activeze, ca nu mai este in baza de date.

O sa revin cu update dupa ce reusesc sa activez CI-ul, daca reusesc.

dany90
Începător

Posibil ca aceasta setare sa fie de folos pe Samsung si Lg, dar cu Sony si alte tv-uri ce facem?

Solutia cea mai optima este sa renunt la serviciile Orange imediat ce expira contractul.

Clar departamentul tehnic este praf, nu iti poate oferi suport

Incearca sa cauti si in meniul  de la tv Sony>CI Menu (sau Common Interface) > Operator Profile > Mode Setting > Disable Update/Install<--

Din pacate asta nu functioneaza pe LG cu WebOS 6.0 pentru ca lipseste optiunea "Mode Setting" din "Operator Profile"

Salut, am incercat eu aceleasi setari pe: Samsung, LG, Sony, Philips.

Nu functioneaza, instalare profil operator esueaza si la fiecare pornire a TV-ului se face scan imediat la toate canalele.

Am rezolvat problema cumparand un CI "de pe piata" din seria 5001 (acestea nemaifiind disponibile la "Oranj" care au ajuns acum la seria 5004), am facut sesizare de inlocuire CI cu un alt CI personal, am avut noroc si a functionat activarea, totul a funcitonat fara probleme pe Philips (n-am mai incercat pe celelate tv-uri pt ca nu avea rost atata timp cat eu folosesc Philips).

Acum am alta problema, am schimbat abonamentul "Oranj" cu unul mai nou care include 2 CI-uri, la incheierea contractului vechi CI-ul personal a fost dezactivat si acum nu mai pot viziona HBO si restul platite pentru ca nu este autentificat.

Tot incerc de 2 luni sa imi activeze CI-ul asta personal din seria 5001 dar ma lovesc numai de incompententi, support-ul este groaznic, ca nu este posibil sa se activeze, ca nu mai este in baza de date.

Dar cum a functionat si cum s-au facut toate pe abonamentul vechi?! Acelasi CI  din seria 5001?

Faceti si voi "stigmati oranji" ceva pentru clientii vostri? In afara de a le lua banii?

 

Sper sa ajut pe toti suferinzii cu aceasta postare, la cat timp si nervi am irosit macar sa nu mai vad pe altii prin aceleasi mizerii oferite gratis de "Oranj" .....marea retea moderna.......

claudiun
Începător

Totul se intampla din cauza unei optiuni, sau o bifa, pusa aiurea sau poate este chiar nepusa, la nivel de firmware de CI. Am avut multiple discutii cu support-ul si ei spun ca nu au ce face......nu ii intereseaza, va spun clar din capul locului.

Au facut ceva setari la un moment dat pe un CI din seria 5003 si mi-a functionat fara probleme aproape 5-6 luni de zile, dupa care s-a facut un update in retea care a inclus si lista sortata conform normelor si uite asa am revenit la problema cu profil operator esuat si scanare de canale la fiecare pornire a TV-ului.

Acel Profil Operator nu ajuta cu nimic clientul ci creeaza doar probleme si batai de cap, ei au activat aces profil pe CI pentru ai ajuta pe instalatorii de antene din teren. Ei baga CI-ul in televizor si descarca tot profilul pe TV-ul clientului, "samanul" insalator nu mai cauta sau scaneaza programe pe diferite aparate ci rezolva totul la minut. Pentru client e un cosmar. Eu am un TV Panasonic care are un App pentru televiziunea de germania HD+ App se numeste, iar el fiind instalat si activat pe tv-ul meu nu lasa ca profilul operator al CI-ului Orange sa mai existe, adica imi scanez programele normal ca de pe orce antena parabolica si e perfect, OP e egal cu zero.

Daca ar fi corecti cei de la Orange ar trebui sa aiba doua categorii de CI-uri, cu Operator Profil activat si fara Operator Profil, adica dezactivat, iar in ultimul caz clientul face ce vrea cu programele orange.... dar nu au nici un interes fatza de ceea ce vrea clientul.. 

dany90
Începător

Nu au motive sa investeasca in tehnologie ptr a ne face viata mai usoara, atata timp cat clientii vin si le baga bani in buzunar