la 17-07-2025 09:57 PM
Buna ziua am platit cu cardul când se reconcteaza serviciile
la 17-07-2025 10:01 PM
Salut. Imediat după încasarea sumei restante. Dacă plata a fost efectuată prin bancă / automat de plăți atunci va mai dura câteva zile. Dacă ai plătit prin MyOrange atunci în 2-3 zile ar trebui să se deblocheze contul /serviciile restante. Poți lua legătura cu ei pentru confirmare prin chat-ul Djingo sau din MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 18-07-2025 06:25 AM
Salutare!
Dacă sunt deconectate serviciile și este seară/noapte, probabil a doua zi, când sunt procesate plățile, dacă ai făcut plata din My Orange. Dacă este făcută plata prin alte metode, poate dura și mai multe zile. De aceea este bine să plătești factura imediat cum apare, pentru a nu mai fi nevoie să ai serviciile întrerupte, ca să nu mai zic despre faptul că vei avea și o penalizare de 3 euro pentru suspedarea serviciilor pe factura următoare.
Baftă!
la 18-07-2025 09:30 AM
@Bogoi, poți trimite dovada de plată folosind chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 21-07-2025 11:26 AM
@Bogoi, s-au reconectat serviciile? Este totul în regulă?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor