- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2022 12:34 PM - editat ultima oară la 24-10-2022 12:53 PM de DanielaH
Buna ziua, unul dintre aparatele tv in propietate personala nu functioneaza, am sunat la telefon relatii clienti si nu am primit o solutie. Mi se spune ca nu se repara si ca nici nu mai pot sa iau alt receiver chiar daca il cumpar… ba chiar agentul specialist in relatii clienti imi spune ca nemultumitului i se ia darul, foarte frumos din partea Orange! Si mai doresc sa stiu unde mai exact pot sa fac o reclamatie la Orange. Am cautat pe aplicatie dar nu am gasit. Salutari.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2022 12:46 PM - editat ultima oară la 27-09-2023 09:18 AM de DanielaH
Buna ziua, aici gasiti variantele pentru a contacta serviciul clienti si puteti face sesizarea dorita https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2022 12:46 PM - editat ultima oară la 27-09-2023 09:18 AM de DanielaH
Buna ziua, aici gasiti variantele pentru a contacta serviciul clienti si puteti face sesizarea dorita https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-10-2022 12:51 PM - editat 24-10-2022 12:53 PM
Salutare!
Dacă ești fost client Telekom, poți depune reclamație la adresa sesizari@orange.com sau din formularul de contact al paginii Orange.ro, după ce te-ai logat in My Orange, adică aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2022 12:48 PM
@Bubuu: Bun venit în Comunitate. Dacă vrei să contactezi pe cei de la Orange poți folosi formularul de contact pe care-l găsești aici. Dacă TV-ul nu funcționează din cauza unui ”receiver” (GPON) care s-a defectat, iar Orange nu vrea să-l schimbe (verifice) atunci procedezi simplu: renunți la abonamentul TV. Depinde de ei asigurarea funcționalității serviciilor pe care le oferă. Dacă e o problemă din TV, atunci ești pe cont propriu.
Succes.
