anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reactivare opțiune AntenaPlay

28Cosmin
Junior
Bună seara !
Am activat recent opțiunea AntenaPlay ce îmi oferă acces gratuit timp de 6 luni, am dat să mă conectez cu contul de Orange și ce să văd că îmi spune să mă abonez la AntenaPlay și că, costul este de 7.99E/lună , ce pot face în această situație ?
Am atașat o captură de ecran să arăt că opțiunea este activă.
1 Soluţie acceptată‚

28Cosmin
Junior
Am luat legătura cu cei de la Orange și mi-a răspuns o domnișoară care m-a ajutat cu situația pe care am avut-o, fie cu serviciu AntenaPlay, fie cu Voyo. A fost singura din call center care m-a ajutat complet. Iar partea cu AntenaPlay și Voyo era de la faptul că nu era făcută legătura între contul de Orange inițial Orange TV Go cu aceste două servicii, mai pe scurt domnișoara mi-a spus că nu era linkuirea făcută între Orange TV Go și cele două servicii.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Contactează suportul din My Orange și atașează și aceasta captură de ecran, cu explicațiile de rigoare. Ei vor verifica și o să se rezolve! Baftă!

delfinas
#StarMember
Cosmin, bun venit in Comunitate!!! Probabil că durează în pic până se face comunicarea între Orange și Antenaplay. Eu am abonament prin Orange la Antenaplay și merge, doar că din când în când, deși sunt logat, îmi spune să mă loghez, așa că mă deconectez și mă reconectez la loc.

28Cosmin
Junior
Am luat legătura cu cei de la Orange și mi-a răspuns o domnișoară care m-a ajutat cu situația pe care am avut-o, fie cu serviciu AntenaPlay, fie cu Voyo. A fost singura din call center care m-a ajutat complet. Iar partea cu AntenaPlay și Voyo era de la faptul că nu era făcută legătura între contul de Orange inițial Orange TV Go cu aceste două servicii, mai pe scurt domnișoara mi-a spus că nu era linkuirea făcută între Orange TV Go și cele două servicii.

DanielaH
Moderator
@cosminxyz, mulțumim mult pentru feedback și pentru explicații. Mă bucur că ai rezolvat. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați într-o situație similară.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Felicitări și mă bucur că ai reușit relativ repede!

RstdWoo
Cunoscător
Aceeasi problema si la mine. Am trimis un mail la servicii clienti.

Andy19915
Începător
Buna, Pana la urma ti-au raspuns? Ai putut rezolva? Si eu le-am scris, ca nici eu nu ma pot conecta sa fie gratuit. ms,

28Cosmin
Junior
Salut, Andy19915 ! Dacă m-ai întrebat pe mine îți voi răspunde că da am rezolvat prin apel la relații cu clineții încă de acum trei luni.

IoanaLivia92
Începător

Buna!

Am activat si eu un abonament antenaplay cu plata pe factura Orange..toate bune si frumoase,am primit confirmarea platii,dar nu pot viziona nimic..cand dau play pe Antena 1,imi spune sa ma abonez,cand dau sa ma abonez,din nou,imi spune ca sunt deja abonata!

M.am tot deconectat si reconectat si tot degeaba..

Stie cineva cum sa procedez?