Programe tv nefunctionale.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-05-2023 01:00 PM
Buna ziua.
Nu se pot viziona mai multe canale tv, atat pe aplicatia online pe laptop cat si pe dispozitivul Tv Go Box( receiverul online) . Îmi apare mesajul "Acest canal nu face parte din oferta ta". Precizez ca am activat abonamentul tv pe fibra Premium. Programele tv cu acest mesaj sunt in numar de 25 canale. ( ex: TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR International, Eurosport 1 si 2, Diva, Travel Channnel, BBC World, Animal Planet, My Zen, Motorvision, Mezzo, Mooz Mix, etc)
In speranta unui raspuns si o rezolvare pozitiva a situatiei, va multumesc anticipat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-05-2023 01:47 PM
Salutare!
După cum am mai spus și cu alte ocazii, trebuie scris urgent la adresa de email aplicatii@orange.com, unde dai numele și prenumele, numărul de telefon și adresa de email asociată contului de utilizator My Orange, respectiv Orange tv go.
Acolo le explici aceste detalii, pentru că aici, suntem în mare parte tot clienți.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-05-2023 01:52 PM
Ok, mersi pentru raspuns. Am sa iau legatura cu ei. Cei de la Orange mi-au spus sa intru in comunitatea Orange. Ce e ciudat e ca cei de la Orange mi-au spus ca ei nu se ocupa de Orange Tv Go..... in ciuda faptului ca e serviciul lor....in fine. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-05-2023 02:37 PM
Fă ce îți spun eu și poate reușești! Eu așa am făcut mereu și a fost ok
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-05-2023 11:55 AM
@tinaida65, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-12-2024 11:37 AM
Problema persista, chiar de vreo 2 zile nu pot receptiona canale precum TVR, B1, Cateva de la PRIMA, EUROSPORT, KANAL D etc.....de fapt multe canale tv nu merg. Am sunat la relatii clienti si nu pot intra in dialog cu persoana normala,( as spune ceva despre serviciile lor dar nu imi permite religia).
Am noroc ca nu sunt la mana lor cu programele tv dar nu mi se pare corect acest serviciu de....ma abtin: Realizez ca dau banii degeaba si am cumparat un serviuciu care nu merita. Am sa reziliez acest abonament de tot....asa....
Sunt suparat pentru ca de cand am acest serviciu( Orange Tv Go) este un serviciu execrabil!!!!
Craciun fericit!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-12-2024 01:07 PM
Buna,
Cel mai probabil sunt probleme legate de contul tau deoarece B1 și Kanal D pot fi accesate și fără autentificare.
Ce eroare primești?
Eu am rezolvat problema prin contactarea serviciului clienți prin chat.
Daca ai abonament tv premium nu ar trebui sa fie probleme.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-12-2024 11:55 AM
Salut, @tinaida65.
Situația persistă din mai 2023 sau s-a rezolvat între timp și acum a revenit? Primești același mesaj ca atunci sau altul?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-01-2025 07:39 PM
Situatia persista.
Mai mult, acelasi canal functioneaza pe app de smartphone dar nu pe app de TV.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2025 12:04 PM
Mihai, ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Despre ce canal este vorba? Ce eroare apare? De când persistă problema?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2025 03:47 PM
Este vorba de ProTV HD si Acasa. Mesajul primit este "Acest canal nu face parte din oferta ta".
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2025 04:22 PM
Întrunești condițiile de mai jos:
"Canalele PRO TV HD, ACASA HD, PRO ARENA HD, PRO CINEMA si ACASA GOLD nu pot fi accesate de pe laptop sau în browser-ul de pe telefon pe site-ul tvgo.orange.ro. Ele pot fi vizionate doar pe smartphone și tabletă, prin intermediul aplicației Orange TV Go de către clienții care au fie un abonament de mobil care oferă acces în Orange TV Go la aceste canale, fie au activată una din opțiunile Orange TV Go care oferă acces la aceste posturi TV.
Canalele PRO TV pot fi vizionate pe televizor prin intermediul aplicației Orange TV Go pentru Smart TV, al unui TV Go box sau prin Chromecast DOAR de clienții care au un abonament de televiziune."
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2025 07:35 PM
Interesante "privilegii" avem!
Totusi, eu am si abonament de televiziune si, asa cum am scris si mai sus, acelasi mesaj il vad si in aplicatia Orange TV Go de pe smart tv. Deci eu daca vreau sa ma uit la canalele Pro trebuie sa fac screen-mirroring de pe smartphone.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2025 07:50 PM
Daca ai abonament de televiziune (logarea o faci cu contul respectiv) și nu poți viziona canalele atunci va trebui sa contactezi serviciul clienți pentru suport.
Eu de obicei îi contactez prin chat din aplicația my Orange .