anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme tehnice AXN SPIN

Odeta
Începător

Buna ziua. Am incercat sa ma uit pe canalul AXN Spin si mi-a aparut mesajul de probleme tehnice , dar imi aparare doar pe cateva programe . Puteti sa ma ajutati ? Mulțumesc 

5 Răspunsuri 5

Trixen
#StarMember

Salutare!
De cat timp intampini aceasta situatie? Daca e de cateva ore sau mai mult si problema persista, atunci incearca sa suni la 300 si sa faci o reclamatie. Ar putea fi ceva legat de contul sau echipamentul tau.

Este de cateva zile . Deci trebuie sa fac o reclamatie ?

Inteleg. Cum zicea si Razvan, incearca intai sa verifici puterea semnalului. Daca pare in regula, cel mai probabil e o situatie pe care nu o poti remedia personal, asa incat reclamatia are ca scop o verificare a contului, a situatiei de pe teren, poate chiar trimiterea unui tehnician.
Am avut si eu o problema similara candva, insa un tehnician Orange a sfarsit pentru a imi inlocui receiver-ul. Nu zic ca era musai (si nu am inteles de ce), dar asta a functionat la mine.
Ideea e ca atunci cand apare o problema, e posibil sa fie de la furnizor - insa alea se rezolva in general in cateva minute/ore. Daca persista mai mult, aproape sigur ori e de pe traseu pana ajunge la tine semnalul, ori este ceva la tine (un cablu intrerupt, o mufa care nu mai e bine prinsa, vreun contact imperfect pe undeva, interferente cu alte aparate). Foarte greu de zis.
Fara legatura si ca o gluma: mi s-a intamplat sa aud un bazait intermitent deranjant in unele nopti. Nu se auzea tot timpul si nu se auzea in fiecare noapte. Uneori se auzea cand ma culcam, dar nu se mai auzea mai tarziu. Eu ream singurul care il auzea in toata casa. S-a dovedit a fi un incarcator de telefon in priza permanent: cand era telefonul sotiei la incarcat, bazaia intermitent. Cand telefonul era incarcat deja sau nu isi incarca telefonul, nu bazaia. 😅

Razvan
#StarMember

Salutare! Verifică puterea si calitatea semnalului pe frecvența pe care emite AXN Spin și altele. Ar putea fi o problemă temporară de la ORO/OROC prin fibră sau satelit, sau direct de la emițătorul programului. 

DanielaH
Moderator

@Odeta, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?