anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme scanare canale

Carmin
Junior

Buna seara! 
Am facut si eu un abonament la cei de la orange pentru televiziune. Au instalat prin casa fibra au tras cablurile doar ca in acel moment nu aveam televizorul. 
mi a venit tv ul am bagat cablul in el si cardul dar nu pot scana canalele, in lista de operatori apar doar vodafone si digi. 
Daca dau la alte retele imi cere frecventa si inca un cod ceva. Avetii idee ce pot face? 

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Carmin,

Bine ai venit in Comunitate!

Banuiesc ca ceva nu e activat pe partea Orange. Deci recomandarea mea ar fi sa iei legătura cu un consultant la nr 300 sau 0374 300 300 (din orice retea).

Client Orange

Carmin
Junior

Salutare Radu! Am sunat doar ca sunt atât de norocos în cat fata de la call center mi a zis ca e plecat colegul de pe tehnic si ca o sa revină ei mâine cu un telefon…

Mă mai gândesc ca poate cei de la instalare nu au legat cum trebuie cablul care pleacă din aparat spre prizele din casa. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Se poate, intr-adevar, sa fie si asta. Oricum ar fi, tot de acolo te pot ajuta, eventual, trimitand pe cineva sa verifice situatia. Dar eu sper sa se rezolve usor "de la butoane". 🙂

Client Orange

Salutare!

Dacă nu ai avut tv-ul, ar trebui să te ajute cei de la call center sau să revină tehnicianul care ți-a făcut instalarea și să termine treaba. Știu că la un prieten de-al meu a revenit după vreo câteva zile și a făcut acest lucru. Te sfătuiesc să îl suni și să discuți cu el, pentru că sigur ai numărul lui în sms-ul primit de la Orange!

Succes!

Multumesc frumos. Sigur nu a legat bine in priza din perete pt ca in camera unde a facut legatura din aparat in tv merge.

Da, dar tot cred că poate face acest lucru cel mai bine! 

DanielaH
Moderator

@Carmin, s-a rezolvat situația?