la 28-09-2025 09:55 AM
Buna ziua, de câteva săptămâni toate programele Antenei se vad cu întreruperi DOAR la tv ul principal din sufragerie, la cele din dormitoare se vad ok. Acum ceva timp mi a fost schimbat routerul. Care ar putea fi prb?
Mulțumesc
28-09-2025 10:29 AM - editat 28-09-2025 10:29 AM
Salutare!
Dacă la unul dintre tv-uri se vede bine, atunci e vorba despre conexiuni, mufe, cabluri etc.
Verifică tot ce merge spre acel tv și vezi ce se întâmplă!
Baftă!
la 28-09-2025 10:34 AM
Buna ziua,
De multe ori o rescanare a canalelor poate ajuta.
In caz contrar, trebuie verificate mufele/conectorii sa nu fie slăbiți. Dacă aveți un splitter ce împarte semnalul, puteți inversa cablurile pentru a vedea dacă e o problema cu splitterul.
la 28-09-2025 10:55 AM
Acum am inversat 2 cabluri la
splitter...degeaba 😞
Rescanare programe nu pot..este inactiva optiunea reglaj automat
Mulțumesc
la 28-09-2025 11:17 AM
Ai putea înlocui televizorul pe care canalele nu funcționează cu unul pe care posturile se recepționează corect, astfel eliminând posibilitatea ca televizorul să fie cauza problemei.
la 28-09-2025 11:21 AM
Pai nu cred ca tv ul e cauza....doar posturile Antenei au prb...antena 1, antena 3 ,antena stars...asta ma nedumereste pe mine
la 29-09-2025 11:05 AM
De ce inactiva cautarea automata?
la 29-09-2025 11:13 AM
Buna ziua, nu am idee...
Am zis sa fac si resetare...sa fi facut atunci ceva de nu mai este activa acea căutare...nu stiu...singura solutie cred ca este sa sun la ei....
la 29-09-2025 01:56 PM
Da, e ciudat ca nu ai acces la scanarea posturilor. Eu zic sa o iei de la capat cu tot procesul de instalare a serviciului.
la 02-10-2025 11:40 AM
@Ione78, s-a rezolvat situația?
la 02-10-2025 12:46 PM
Buna ziua, nu, pt ca nu am sunat la ei 😞
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor