anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme canal National Geographic dupa ce am trecut pe Satelitul Hellas

nigel
Explorator

E o problema care persista de muult timp, mai exact dupa ce am trecut pe Satelitul Hellas, initial nu am dat importanta, insa enerveaza.

Canalul National Geographic cand il accesez imi arata initial de la CAM Modul ca nu am acces la el, apoi apare imaginea, dau OK la acel anunt, dupa care exista totusi imagine dar fara sonor. Pe National Geographic Wild merge normal fara probleme. Am doua TV-uri diferite marci, si doua CAM Modul-uri diferite, ambele TV-uri si CAM-uri se comporta identic cu un abonamet pentru TV satelit cel mai complet si scump.

Scriu aici, poate vede cineva si remediaza aceasta problema.... sunt convins ca si altii trebuie sa aiba aceeasi problema ca si mine.... adica cei pe Satelitul Hellas si cu CAM module. 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

După cum știi, nu putem să te ajutăm de aici decât cu sfaturi. Părerea mea este că trebuie să le scrii din secțiunea Contact și să vezi ce răspuns primești sau să îi suni la 300  sau 0374300300 și apoi să formezi 1-3-2, pentru asistență.

Baftă!

Stiu ca se poate suna.... si o voi face de indata cand am posibilitatea.

Am scris aici pentru a afla si de la alti consumatori de Orange Satellit pe Hellas cu CAM Modul, daca au aceeasi problema.... normal ar fi sa fie la toti la fel, daca e cineva care are identic abonament ca mine, sa comute scurt pe National Geographic HD si sa scrie daca are sau nu sonor pe Canal. 

Eduard21226
Începător

Trebuie specificat că este vorba de National Geographic HD, care are imagine fără sonor.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Anunați la ei, prin apel la 300 sau 0474300300 și apoi formați 1-3-2, chiar dacă robotul Gia va cere ultimele 6 cifre din CNP. Eu am sunat in ianuarie că nu era subtitrat Nat Geo People pe rețeaua proprie de cablu și spuneau că este. Am sunat din nou și mi-au trimis un tehnician care a confirmat ceea ce am spus și cam într-o oră au dat drumul la subtitrare. Deci insistați și sunt convins că veți rezolva.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! Pare o problemă tehnică sau este nevoie de un update pe CAM pentru această disfuncționalitate. Scrie în My Orange la secțiunea contact si cere operator la roboțelul djingo. 

DanielaH
Moderator

@nigel, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Da am luat legatura iar problema nu e rezolvata, de altfel nu sunt singurul, sunt mai multi abonati la Orange Satelit pe Hellas, care intampina aceasta problema.... poate se va rezolva... sau nu, oricum din Noembrie 2022 de cand am trecut pe Hellas persista si nici pana astazi nu e rezolvata!

Ioan77
Junior

La fel patesc si eu pe un LG smart. Am sunat la ei, au trimis un domn, a schimbat cardul, degeaba. Poate poate se va remedia intr un final. Eu mai primesc o eroare si la cinemax 2, o eroare ca nu am accesa acel canal(desi e maxpak activat sau cum se numeste pachetul), dar pe cinemax2 hd nu am nicio eroare.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Dacă este de la ei, trebuie s-o rezolve Departamentul Tehnic, nu tehnicianul din teren. Acel domn trebuia să le spună asta.