anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot rezilia contractul la Orange oricand?

stefania86
Junior
 
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Bună,  !Bineînțeles că în caz de nefuncționalitate a unui serviciu pe o perioadă mai lungă, poți cere rezilierea contractului fără probleme, dacă ai sesizat nefuncționalitatea și nu s-a remediat. 

Poți aminti acolo, în cererea de reziliere și acest lucru.

Dacă ai servicii de la Orange Romania, poți depune cererea de reziliere din secțiunea Contact ( ca să ai automat și număr de înregistrare):

https://www.orange.ro/contact/

 Iar dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, o poți face tot din secțiunea Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sau la adresa de email rezilieri@orange.com.

Baftă! 

@stefania86

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Da, poti rezilia oricand. Diferenta o face daca reziliezi inainte sau dupa incheierea perioadei minime contractuale. Pentru ca in functie de asta, vei avea de platit sau nu despagubiri, raportate la eventualele reduceri pe care le-ai primit pe parcursul contractului. Daca nu ai avut niciun fel de reduceri, poti renunta oricand, fara penalizari. De asemenea, daca ai facut abonamentul telefonic sau online, poti renunta oricand, fara penalizari, in 14 zile.

Deci, cu toate ca poti rezilia oricand (nu te tine nimeni cu forta la Orange), recomandarea mea, daca nu vrei sa ai de platit despagubiri, este sa faci pasul fie in decursul celor 14 zile, fie dupa expirarea perioadei minime contractuale. 🙂

Client Orange

Eu vreau să reziliez contractul deoarece durează foarte mult până se remediază un deranjament. Deci nu vad de ce sa plătesc despăgubiri, e din vina celor de la Orange, nu a mea.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Era bine daca mentionai si acest mic detaliu. 🙂 Binenteles ca in cazul asta nu se pune problema de despagubiri. Dar vezi daca nu cumva exista si un termen de solutionare. Daca s-a trecut de acel termen si problema nu a fost remediata, poti sa ceri rezilierea pe motiv de nefunctionalitate a serviciilor.

Client Orange

Calin12
Junior

Eu am reziliat chiar de curând invocând motiv mărirea abonamentului din aprilie 2023 cu care nu sunt de acord. Chiar azi am predat echipamentele. Dacă dorești mai multe detalii răspunde mi și îți las nr meu pt alte detalii  

Vio73
#StarMember

Bună,  !Bineînțeles că în caz de nefuncționalitate a unui serviciu pe o perioadă mai lungă, poți cere rezilierea contractului fără probleme, dacă ai sesizat nefuncționalitatea și nu s-a remediat. 

Poți aminti acolo, în cererea de reziliere și acest lucru.

Dacă ai servicii de la Orange Romania, poți depune cererea de reziliere din secțiunea Contact ( ca să ai automat și număr de înregistrare):

https://www.orange.ro/contact/

 Iar dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, o poți face tot din secțiunea Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sau la adresa de email rezilieri@orange.com.

Baftă! 

@stefania86