anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posturile TV Discovery si Eurosport eliminate din grila din ian. 2020

BVBogdan
Explorator
Discovery-urile si Eurosport OUT din ian 2020
Buna, exista zvonuri extrem de solide ca toate posturile Discovery si Eurosport vor fi scoase din 31.12.2019.
Cei din Call Center jura ca posturile nu vor fi scoase.
Voi ce informatii aveti?
Multumesc.
PS: daca e adevarat, este cea mai mare teapa pe care am luat-o. Si tocmai de la Orange dupa 19 ani vechime. Daca va fi asa, mai rabd 2 ani si fuuuug (ma descarc si eu...)
392 Răspunsuri 392

Anonim
Neaplicabil
Până nu se clarifică tranzacția cu Telekom, nu cred.

Sorin_14
Începător
Chestia este că, pentru a spăla un pic rușinea Orange spunea într-un comunicat că va introduce alte canale interesante printre care Docubox ,Timeless, Channel HD, Travel XP, Look 2 si Look 3, dar și acestea ulterior au fost au fost scoase în scurt timp. Explicația că lista canalelor este dinamică și la bunul lor plac este relativ corectă. Câți din actualii clienți s-ar mai fi abonat dacă ar fi știut că nu vor mai avea Eurosport și Discovery ? Culmea este că nu oferă nimic la schimb, nu-și cer scuze clienților afectați, dar nici nu dau explicații pertinente, că na, așa-i la noi clientul are doar îndatoriri nu și drepturi.

Vio73
#StarMember
Docubox HD, Travel XP, Look-urile și altele enumerate sunt în grilă!

Theodor
Junior entuziast
S-au scos pe fibra și TV go. Satelit nu. Nu se poate rezilia fără daune. Grila nu e garantata contractual, ci doar un nr minim de canale. Asta se respecta încă. S-au adăugat canale cu profil similar. Modificările în grila nu sunt obligații de anuntat clienții în prealabil. Grila e dinamica. Legal e totul ok.

Ascary
Campion certificat
Incearca si Orange sa faca ce poate pana va incheia un acord cu Discovery...daca vor ajunge la o intelegere. Pana atunci,sa ne bucuram de ce avem...in grila 🙂

Vio73
#StarMember
S-au scos canalele Discovery și Eurosport, cele mai importante din grilă din punctul meu de vedere. Dar s-au introdus DocuBox, National Geographic, etc. Asta spuneam! Sigur, e foarte slab în comparație cu ce a fost și sper să revină acele canale.

Catalin_P
Explorator
Orange nu o sa faca nimic si nu o sa negocieze nimic. Orange deja are un contract cu Discovery deoarece pe propria infrastructura ofera aceste canale. In concluzie, in afara de netul prin fibra care intradevar mergea bine, toata partea de servicii fixe pe infrastructura Telekom e mizerie si o mare teapa. Contractul dintre Orange si Telekom e probabil atat de beton si bine pus la punct incat nu le-a permis nici macar sa dea un comunicat cu "Ne cerem scuze celor nemultumiti de schimbari....". Nu cred ca le convine nici lor situatia, Cum eu am reziliat, la fel ca mine au mai facut si altii. Probabil altii au citit si au aflat aceste detalii si nu se vor mai abona. Faptul ca tu Orange ajungi in casele unor oameni cu niste servicii, si dupa cateva luni oamenii devin nemultumiti si nu poti face nimic, nu e un lucru bun. E o imagine si o reclama proasta. Per total cred ca a fost o afacere proasta. Numai oamenii aia de la call center care au raspuns la sutele de apeluri cu deja clasicul "Prin contract de angajam sa furnizam un numar nimim de canale...." au pierdut zeci de ore aiurea in loc sa preia alte solicitari mai importante ale clientilor Orange. E o revanzare a serviciilor Telekom, la care Orange nu are efectiv nici un aport in afara de call center. Afara vopsit gardul, inauntru leopardul. Singurul plus a fost o negociere a contractului deoarece ofereau preturi mai mici decat acelasi produs contractat prin Telekom.Va dati seama daca aceeai bani, care oricum erau mai putini, isi oprea si Orange o parte cat de putin mai ajungea la Telekom. Normal ca nu au nici un interes sa ofere o grila de calitate, merg pe seriale turcesti, 10 posturi de reluari meciuri de fotbal, 20 de posturi de muzica si manele, etc. Nu mai stati sa analizati atat si sa sperati. Ori acceptati ce va ofera Telekom (scuze, Orange) ori luati masuri, reziliati, platiti "juste despagubiri" si va abonati la un operator serios.

George_11
Începător
Tocmai ce am deschis o sesizare in care am cerut sa mi se spuna in ce conditii se poate renunta la abonamentul de televiziune prin fibra precum si la tot abonamentul, a mai incercat cineva? In sesizarea precedenta am cerut mutarea serviciilor prin fibra in favoarea serviciilor prin satelit. Bineinteles ca nu s-a putut. Inca nu imi vine sa cred ce teapa am putut lua toti cu acest operator.

Vio73
#StarMember
@Catalin P., Orange și-a luat o mare țeapă din combinația asta, pentru că pe ăia nu-i interesează probabil decât să își reducă din pierderi înainte de plecare.

Ascary
Campion certificat
Chiar nu inteleg ce este asa de greu sa se faca trecerea de la fibra la satelit. Eu cred ca trebuie sa insisti George,sigur se va face schimbarea daca le expui cum trebuie motivele tale. Fa si o sesizare in scris. Astea au mai multe sanse de rezolvare.

Catalin_P
Explorator
Ba e greu sa faci trecerea la satelit, pentru ca nici instalarea si nici serviciile nu au fost facute sau livrate de Orange. Probabil la fiecare instalare Orange a platit la Telekom o taxa. Daca inchizi fibra si nu duci contractul pana la capat si ei la randul lor probabil raman cu ceva datori la Telekom. Probabil se poate dar trebuie sa platesti despagubirile pentru instalare. Dar daca tot faci asta, mai bine reziliezi si alegi un operator serios.

Ascary
Campion certificat
La asta nu m-am gandit Catalin. Poate asocierea cu Telekom nu a fost nici cea mai inspirata idee a lui Orange. Nici ransharingul cu Vodafone nu a fost si s-a dovedit lucrul acesta. Acum Telekomul este o piatra atarnata de gatul Orange. E clar ca Orange nu va cumpara in veci Telekomul si se va descurca cu el cum poate ori pana i se termina parteneriatul. Asocierea cu Telekom nu i-a adus decat paguba de imagine Orange-ului iar clientilor numai nervi.

George_11
Începător
Mail de la Orange în urma sesizării :" In urma primirii mesajului dumneavoastra am trimis solicitarea catre Departamentul de Rezilieri si veti fi contactat in maxim 8 zile lucratoare pentru a va comunica suma de achitat conform contractului. In contextul modificarii grilei de canale din 31 decembrie 2019, dorim sa va oferim optiunea de Orange TV GO (World HD TV Go Promo) gratuit timp de 3 luni, optiune care va ofera acces la canalele iesite din grila. Optiunea poate fi activata pana in 01 Martie 2020 cu posibiltate de prelungire si se poate activa pe un singur numar. Dupa cele 3 luni gratuite, costul optiunii este de 3,50 euro (TVA inclus)." Decât sa le dau aproape 20 de lei pe luna pentru o aplicație de mobil sau sa le plătesc clauza de reziliere (care cu siguranță va fi de câteva sute de lei) mai bine îmi fac un contract la concurenta unde cu 25 lei pe luna pentru TV am programele care lipsesc plus altele mult mai bune fata de ce oferă Orange. O sa merg în paralel cu 2 furnizori tv. Abia aștept sa aud ce îmi vor spune la sfârșitul perioadei contractuale

BVBogdan
Explorator
Buna, Inca una: am cerut grila TV GO in care sa vad si Eurosport. Am primit una... si vad snooker, ciclism, un pic de ski DAR NU Premier League (si cica nici MotoGP, cand va incepe)... Am sunat in Call Center (300) si raspunsul (a doua oara pentru ca prima oara mi-au inchis cand au auzit intrebarea) a fost ca nu au dreptul sa ne difuzeze decat anumite competitii. TARE de TOT; nu mi-am imaginat asa ceva... ACUM pe grila mea de TV GO vad acelasi meci de snooker pe ambele Eurosport-uri: TRUMP cu DOTT (e 3-3; poate va intereseaza...)... Rat race... ca sa nu zic bataie de joc... Nu arat obrazul nimanui pentru ca nu ma ajuta DAR, SINCER ma astept la ce e mai rau: poate crapa si netul si chiar serviciile de mobil, ce ziceti de oferta?... (da, sunt suparat) Spor!

BVBogdan
Explorator
@George_11 Extraordinara sincronizarea: acea grila de TV GO e cea pe care o am DAR nu vedeti ce vad abonatii din RDS, UPC, AKTA, ORANGE (retea proprie), etc. DECI, ATENTIE MAXIMA!