anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posturile TV Discovery si Eurosport eliminate din grila din ian. 2020

BVBogdan
Explorator
Discovery-urile si Eurosport OUT din ian 2020
Buna, exista zvonuri extrem de solide ca toate posturile Discovery si Eurosport vor fi scoase din 31.12.2019.
Cei din Call Center jura ca posturile nu vor fi scoase.
Voi ce informatii aveti?
Multumesc.
PS: daca e adevarat, este cea mai mare teapa pe care am luat-o. Si tocmai de la Orange dupa 19 ani vechime. Daca va fi asa, mai rabd 2 ani si fuuuug (ma descarc si eu...)
392 Răspunsuri 392

RstdWoo
Cunoscător
Gianni, te inteleg ca esti fan Orange, poate si angajat de sustii cu o atitudine cam exagerata tot ce fac ei...si eu sunt fan Orange la telefonia mobila doar de 15 ani...dar nu crezi ca ar fi cazul sa treci pe partea realista la capitolul TV? Ce sa astepte lumea? Pe bune? Tu te auzi ce spui? Ai dat un ochi la grila TV de la UPC sau Digi? Sau esti genul care nu e in stare sa accepte ca Orange a muscat-o grav in parteneriatul asta cu Telekom pe partea de fibra? Atata timp cat ei depind de Telekom pe fibra, serviciile de TV si net nu merita doi bani, pentru ca esti la cheremul Telekom, care nu sunt nemti, sunt niste ramasite ale vechiului Romtelecom, cu doctrine comuniste.

RstdWoo
Cunoscător
Sunt genul de client care prefera sa aiba serviciile intr-un singur loc, de aceea si la curent/ gaz le am la un singur provider. Dar la Orange nu pot accepta sa imi mut tv+internet atata timp cat ceea ce ofera prin infrastructura TK este efectiv jalnic. Clientul comanda pe banii lui si are tot dreptul sa NU astepte pana cade marul din copac. Vizionare placuta, Gianni, la seriale turcesti si ce alte canale de tot rasul sunt in grila in timp ce eu ma bucur de Discovery si Eurosport 4K.

BVBogdan
Explorator
Am sunat in call center sa intreb daca stiu ceva de o marire a abonamentelor si la Orange (pentru clientii de servicii fixe de pe reteaua Telekom). Doamna/domnisoara a fost agresiva, am calmat-o (cine pe cine...), m-a pus in asteptare, s-a interesat si raspunsul a ca ca in situatia unei astfel de modificari vom fi informati in scris cu 30 de zile inainte de intrarea ei in vigoare despre forma in care relatia furnizor-abonat poate continua. Apreciez ca de data asta nu mi-au mai raspuns (ca in decembrie): "nu e nici o problema, nu se scoate nici un post"; e un progres :))) La final dam "5 din 5"; oamenii sunt expusi si din cate stiu, sunt ultimii care primesc informarile interne. Toate bune! (urarea asta incepe sa devina cel mult o metafora). Pana la vesti bune de la Orange, va urez spor la treaba si sanatate maxima!

BVBogdan
Explorator
Rog moderatorii/angajatii Orange prezenti pe topic sa sesizeze celor de la marketing corectarea informatiilor de pe site: 1. in grila REALA este LOOKPLUS (varianta SD) -> pe site (al doilea banner) apare LOOKPLUS HD (https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/abonament-tv-cablu/); as vrea eu HD... 2 . aici (https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/abonament-tv-cablu/lista-canale-Orange-Home-TV-prin-cablu.pdf) inca apar: Eurosport 1 si 2, Dolce Sport 5 si 6 HD. Macar inactivati link-ul (mai apar si alte posturi/extraoptiuni care... nu mai sunt de muuuult timp); si ramane doar acesta, care e de actualitate (https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/abonament-tv-cablu/pdf/Orange-Home-TV-prin-cablu-2020.pdf) Come on... ;) Spor!

DanielaH
Moderator
@BVBogdan, mulțumim pentru sesizare! Am redirecționat mesajul tău colegilor nostri de la departamentul Marketing Online.

Gianni
Cunoscător certificat
@RstdWoo, sunt fan Orange pentru că au cea mai mare acoperire la telefonia mobilă. Sunt la ei mai de mai bine de 15 ani; la cartelă; nu-mi convine la abonament , am avut cîteva probleme dar sau rezolvat destul de repede. Parteneriatul pe care l-au făcut la început a fost bun, numai că Orange a primit țeapă. În afaceri mai și pierzi, nu toate lucrurile merg așa cum dorești, chiar dacă închei contracte de parteneriat Atunci cînd am timp liber, din cîte programe sunt, găsesc unul care să mă intereseze, dacă nu trec pe internet. O zi bună în continuare.

Catalin_P
Explorator
@Gianni, De ce sa treci pe internet si sa te limitezi la ce vrea Orange sa iti ofere cand poti avea mult mai mult de la un operator serios? Ca au o acoperire buna pe partea de voce? Eu zic sa ceri si o marire de abonament, poate asa pui umarul la extinderea propriei retele mult mai repede. Uite vezi, de asta se intampla chestii din astea si nu da nimeni 2 bani pe abonati. Pentru ca abonatii stau cuminti si se multumesc cu ce le da operatorul care schimba regulile dupa cum vrea el. Cum ar fi de maine sa platesti doar 70% din factura, ca si tie la randul tau ti-a taiat sefu din leafa ca merge firma prost ? Nu e vina, sa accepte cei 70% ca atat poti tu sa dai, nu ? Vad ca imediat a raspuns cineva la Orange aici privind o lista cu canalele neactualizata, dar nu imi aduc aminte sa fi citit aici vreo scuza sau explicatie de bun simt din partea cuiva de la Orange pentru multele canale disparute. Am primit doar raspunsuri seci in care ni se spunea ca se respecta numarul minim de canale. Hai las-o incolo......

Gianni
Cunoscător certificat
@Cătălin P, am fost abonat Telecom, Digi, totul a mers bine pînă cînd au început intervențiile. Niciodată nu aveau timp sau le făceau de mîntuială. Am renunțat la amîndouă din același motiv. Am rămas numai cu internet de la Telekom, care este prin fibră optică și funcționează destul de bine. La tv a făcut soția abonament să-și urmărească serialele preferate. I-au făcut o nouă ofertă cei de la Telekom și deocamdată funcționează destul de bine. Probabil am fost eu mai ghinionist. Nici mie nu-mi face plăcere să plătesc un abonament și să nu am programele favorite pentru care am încheiat acel contract, de aceea îi înțeleg destul de bine pe cei care reziliază contractul din astfel de motive. In zona în care locuiesc, Orange are cea mai bună acoperire la telefonia mobilă și majoritatea familiarilor si prietenilor sunt tot pe Orange, așa că nu am motiv să mă transfer la un alt operator. O seară plăcută.

Vio73
#StarMember
Poate că extinderea propriei fibre va rezolva în timp problema dependenței de Telekom. Vom vedea!

RstdWoo
Cunoscător
@Gianni este strict treaba ta cum preferi, dar daca tu accepti un asemenea serviciu de toata jena pe TV, asta nu inseamna ca si restul trebuie sa aiba radbare dupa Orange pana isi rezolva parteneriatul dezastruos cu TK. Sa dai sfat la cineva acuma sa ramana pe TV la Orange cu asa grila slaba, este efectiv genul de atitudine de fanboy. Cum ziceam, si eu sunt de 15 ani si client la abonament la Orange, pe 2 telefoane, dar la capitolul servicii fixe, nu ii pot lauda cand au cea mai slaba oferta calitativ. Ca si client sau potential client, nu ma intereseaza deloc ce balbe au ei cu TK...atata timp cat serviciile sunt pe bani, clientul are tot dreptul sa comenteze si sa plece in alta parte. Nu suntem case de binefacere sa sustinem un operator in asa conditii.

DanielaH
Moderator
@BVBogdan, toate modificările sugerate de tine au fost implementate pe site. Mulțumim încă o dată pentru ajutor!

Vio73
#StarMember
Foarte bine! Poate se face ceva acum și pentru reintroducerea canalelor Discovery în grilă!

Catalin_P
Explorator
Apropo, cum se vede meciul lui Halep din dimineata asta pe Orange Fibra ?

Florinellu
Începător
Deci, vor mai fi introduse în grila?

TheSpecialist
Maestru
Rămâne de văzut!