anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posturile TV Discovery si Eurosport eliminate din grila din ian. 2020

BVBogdan
Explorator
Discovery-urile si Eurosport OUT din ian 2020
Buna, exista zvonuri extrem de solide ca toate posturile Discovery si Eurosport vor fi scoase din 31.12.2019.
Cei din Call Center jura ca posturile nu vor fi scoase.
Voi ce informatii aveti?
Multumesc.
PS: daca e adevarat, este cea mai mare teapa pe care am luat-o. Si tocmai de la Orange dupa 19 ani vechime. Daca va fi asa, mai rabd 2 ani si fuuuug (ma descarc si eu...)
392 Răspunsuri 392

Chris_t
Explorator
Hop și Digi cu Eurosport 4K. Nu mai comentez nimic, ca doar ma enervez. Merg și îmi fac abonament și la Digi, asta este.

Anonim
Neaplicabil
Surpriză neașteptată din partea celor de la Digi. Deja au două posturi TV 4K. Greu să concurezi cu Digi pe partea de TV dar și internet.

Razvan
#StarMember
Digi are canalele Discovery în pachet, deoarece sunt duri în negocieri. Ca sa dea mai mult, sau sa prelungească contractul existent Discovery și ceilalți au plusat mereu câte un canal, probabil de aceea nu iau tot pachetul, ca să aibă motiv la următoarele negocieri. Dacă ar introduce toate canalele, la următoarea majorare de preț din pix, cu siguranță vor zbura de la digi.

Ascary
Campion certificat
Nu prea putem compara Digi cu Orange. Digi este in primul rand un operator de televiziune si internet fix. Orange este in primul rand un operator de telefonie mobila si internet mobil. Ce au facut suplimentar si unul si altul nu prea le-a iesit. Ma refer la Digi cu telefonia mobila si Orange cu televiziunea fixa.

BVBogdan
Explorator
Inainte de orice, @ cei care sugereaza sau sustin ca ACUM sunt foarte multumiti de serviciile TV prin fibra de la Orange: Va rog nu negati ceea ce e evident: acum competitia este peste Orange. Si nu mai incercati sa gasiti vinovati. Noi, abonatii, suntem cei care am decis la momentul achizitiei ca ideea de servicii integrate de la Orange, nivelul de calitate si oferta sunt ok SI TOT NOI SUSTINEM cu argumente faptul ca, ACUM, Orange dezamageste. Si DA, FACEM COMPARATII. Asa se fac alegerile. Macar respectati-i pe clientii captivi in contract care au facut greseala sa se obisnuiasca cu un nivel al calitatii si da, am gresit, am avut asteptari. Multumesc.

Ascary
Campion certificat
Cred ca nu prea m-am facut inteles Bogdan,sigur ca putem face comparatii,astfel alegem varianta cea mai convenabila. Ma refeream la faptul ca nu-i putem blama datorita faptului ca si unul si altul sunt axati in primul rand pe alte servicii. Acum ca unii dintre noi nu am facut alegerea cea mai inspirata, asta e, o putem remedia 🙂

BVBogdan
Explorator
Si ca sa fiu sincer pana la capat: DA, apreciez eforturile celor care incearca sa ne calmeze si sa ne spuna ca (si ei spera 🙂 ) ca lucrurile se vor indrepta. Adevarul simplu este ca, noi, abonatii care "circulam" pe fibra Telekom-ului suntem la mana Telekomului. PS1: Chiar sunt curios sa vad ce posturi noi (din lumea civilizata, asa umbla vorba), nemaivazute in Romania vom avea in scurt timp. PS2: Daca vorbim despre vinovati, Telekom ar trebui sa aiba bunul simt (...) sa dea drumul la TK1 si TK2, la TNT HD, etc... 🙂

BVBogdan
Explorator
Pentru ca sustineti ca va intereseaza opiniile abonatilor si... daca tot incerc/ incep sa ma (mai) calmez, asteptam totusi in grila TV (pe fibra tripartit Telekom sau poate ii cumparati odata...): Eurosport1 si 2 HD (cu titlul de jumatate de gluma, puteti sa puneti ca alternativa NBC Sports sau Sky Sports) Sport.ro HD DIGI24 HD Travel Channel HD HGTV HD TNT HD Film Cafe AMC Cinemaraton ...si mi-e dor de RTL si PRO7 (prea mult, stiu...) Nu scoateti NG-urile... Puneti lucruri faine, nu le mai scoateti ;) Puteti sa mai scoateti (in ideea de echilibru de continut si costuri, evident) din posturile de telenovele, manele si religie. Las si eu asta aici. Toate bune! Multumesc.

Catalin P, si eu astept raspunsul Orange legat de reziliere, au 30 de zile pentru raspuns.

Ascary
Campion certificat
Ce ai lasat e bun Bogdan. Sper sa se tina cont de sugestiile noastre.

BVBogdan
Explorator
@Catalin P @floare de colt Eu am primit azi un raspuns telefonic (solicitare de informatii o facusem in 6 ian, pentru TV); pe mail, nu. Nu au spus nimic de aspecte legate de confidentialitatea informatiilor, asa ca, impartasesc cu voi. "Oferta" este sa platesc 30 de euro si ceva (taxa de instalare pentru TV; nu am verificat in contract) impreuna cu modificarea tarifului la internet de la 5 euro la 12 (pret intreg (vezi de asemenea contractul), conform ofertei LOVE). Despre discriminarea fata de ceilalti clienti de fibra si nerezolvarea unui tichet tehnic (cazul meu), nimic. Astept completarea raspunsului lor :) De asemenea, astept si raspuns de la ANPC (pe ei ii las 30 de zile; din pacate trebuie sa tragi de ei...) Asta e "prima strigare". Tinem legatura si vedem ce se intampla. Voi incerca si rezilierea intregului pachet sa vad "oferta". 19 ani am fost onest, nu am avut astfel de probleme, nu mi-am imaginat... Cu bun simt si perseverenta, pana la capat :) Multumesc. Spor!

Catalin_P
Explorator
@BogdanBVB, mie mi-au raspuns cand am trimis cererea de reziliere prin formularul din cont ca voi primi raspuns in 8 zile lucratoare. Azi, de fapt ieri s-au implinit. Eu am facut cererea pentru a inchide tot pachetul Orange Love. Deoarece nu mi-au raspuns pana azi, am revenit cu o inca o solicitare. Eu le-am si spus, sunt de acord, mi se pare corect si de bun simt (desi nu ar trebui) sa platesc costurile serviciilor de instalare, chirie echipamente si bonusuri acordate. Nu vreau sa platesc in avans sumele facturate pana la finalul ctr.

Gianni
Cunoscător certificat
Toți cei care ați cerut rezilierea contractului pentru nemulțumirile aduse de scoaterea unor canale din grila de programe mi se pare ceva normal. Este dreptul fiecărui client de a alege ceea ce îl interesează pentru că el plătește aceste servicii. Orange și-a pus în cîrcă Telekomul și acum are probleme destul de mari. Nu știu care e strategia lor dar au cam început să piardă destul de mulți clienți și asta nu duce la nimic bun. Foarte mulți au venit la Orange pentru calitatea serviciilor, seriozitate, competență și investițiile pe care le face. S-au făcut cîteva greșeli crezînd că clienții le vor accepta, însă nu a fost așa. Nemulțumirele au început să apară și nu aduce o imagine prea bună companiei. Problemele care sunt nu se pot rezolva într- un timp foarte scurt, au nevoie de timp pentru negocieri și reglementarea situațiilor. Va urez mult succes tuturor în rezolvarea problemelor intr-un mod cit mai rezonabil.

Vio73
#StarMember
Nu știu, dar cred că și Orange pot fi mult mai incisivi. Din punctul meu de vedere, până la scoaterea acestui pachet, erau peste concurență la TV. Cred că pot face ceva să remedieze problema! Vă spune unul care a avut și RDS și nu i-a plăcut televiziunea lor!

Gianni
Cunoscător certificat
Atunci cînd ești în top trebuie să ai mare grijă pentru a nu face greșeli, cînd le faci concurența profită de acest fapt. Orange a făcut și greșeala de a se alia cu Telekom care se zbate pentru a rezista, negocierele decurg lent și sunt mulți clienți nemulțumiți care încep să rezilieze contractele. Orange va trebui să găsească o soluție cît mai repede posibil pentru remedierea acestor nemulțumiri. O Duminica plăcută.