la 18-06-2025 11:40 PM - editat ultima oară la 19-06-2025 08:40 AM de DanielaH
Dupa cat timp de la efectuarea platii facturei se répune in functiune decodorul ?
19-06-2025 05:40 AM - editat 19-06-2025 06:59 AM
Salutare!
Depinde unde ai făcut plata! Dacă ai făcut-o din My Orange sau la un magazin Orange, ar trebui cam imediat, dar în alte situații,poate dura și câteva zile. Poți să le pui o poză cu bonul din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
19-06-2025 05:40 AM - editat 19-06-2025 06:59 AM
Salutare!
Depinde unde ai făcut plata! Dacă ai făcut-o din My Orange sau la un magazin Orange, ar trebui cam imediat, dar în alte situații,poate dura și câteva zile. Poți să le pui o poză cu bonul din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
19-06-2025 05:43 AM - editat 19-06-2025 05:46 AM
Salutare!
Timpul de reconectare a serviciilor Orange după plata facturii depinde de metoda de plată aleasă:
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17
Dacă a trecut un timp rezonabil de la efectuarea plății și serviciile nu au fost încă reconectate, îți recomand să iei legătura cu Orange prin chat-ul de pe site sau din aplicația My Orange. Solicită transferul către un operator, atașează dovada plății (ex: chitanță, captură de ecran) și cere reactivarea serviciilor.
la 20-06-2025 09:36 AM
@Magda27, ai trimis dovada de plată? S-au reconectat serviciile?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor